נתניהו: "המשימה הראשונה - העברת תקציב שיבטיח צמיחה"

ראש הממשלה בהתבטאות ראשונה לאחר ההסכמות שהושגו במו"מ הקואליציוני: "עשינו את המיטב עם 31 מנדטים, שמרנו על התיקים החשובים. החזרנו את תיק הביטחון והשארנו אצלנו את תיק החוץ"

לקראת ההסכמים הקואליציוניים שצפויים להיחתם בהמשך היום (ה'), התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשונה לממשלה החדשה ואמר כי העברת התקציב נמצאת בראש סדר העדיפויות.

"המשימה הראשונה שתעמוד בפני הממשלה היא להעביר תקציב. תקציב שישמור על כלכלת ישראל, שימשיך לעשות את מה שעשינו, שימשיך להבטיח צמיחה והצמיחה תבטיח מקומות עבודה במשק הישראלי. אני אתן גיבוי מלא להעברת תקציב אחראי", אמר נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד, שהתכנסה בכנסת לאשר את מינויו של ח"כ יולי אדלשטיין ליו"ר הכנסת.

"נמשיך לשמור על כלכלת ישראל מול טלטלה עולמית ונבטיח צמיחה", המשיך נתניהו. "נעשה כל מה שצריך גם בתחום המדיני וגם הביטחוני כדי לתת בשורה למדינת ישראל", הוסיף. מהישיבה נעדרה ח"כ פאינה קירשנבאום שבניגוד לציפיות ככל הנראה לא תמונה לשרה.

נתניהו המשיך ואמר כי "הקדנציה הקרובה תהיה אחת המאתגרות בתולדות המדינה. זאת לא הגזמה. עומדים בפנינו אתגרים ביטחוניים ומדיניים. החשוב הוא שהממשלה הזאת תוכל לתת מענה לאתגרים. עשינו את המיטב עם 31 מנדטים, שמרנו על התיקים החשובים. החזרנו את תיק הביטחון והשארנו אצלנו את תיק החוץ".