מגזין הגברים הפופולרי "Maxim" מוצע למכירה

המגזין סובל לאחרונה מירידה בפופולריות בגרסת הפרינט, אך מתחזק בדיגיטל

הבעלים של מגזין הגברים "Maxim", חברת אלפא מדיה, מציעה את המגזין הפופולרי למכירה. מלבד מכירה מלאה של הבעלות, נשקלות גם האופציות למכור אחוזים מסוימים או להכניס שותף כלשהו.

על-פי מקורות בחברה, הרצון לשנות את מבנה הבעלות על המגזין קיים כבר מאז השתלטו הבעלים הנוכחיים על המגזין כבר בשנת 2009, אך כעת הניסיונות עוברים להילוך גבוה.

למרות זאת, בכירים בחברה טוענים כי המהלך לא יתבצע בכל מחיר, וכי אם ההצעות לא יהיו מספקות, לא תהיה חתימה על הסכם כלשהו.

על-פי הודעה של אלפא מדיה, "הצמיחה של המגזין והנתונים המעודדים שלו ממחישים כי זו העת הנכונה לבצע עסקה. אנו מדגישים כי נבצע עסקה רק אם היא תהיה משתלמת במיוחד עבור שני הצדדים".

על מנת להמחיש מהם המספרים הריאליים של העסקה, בפעם האחרונה שהמגזין החליף ידיים באופן מלא, בשנת 2007, שילמה עבורו (ועבור עוד שני מגזינים שנסגרו בינתיים) קבוצת קפיטל פרטרנס כ-250 מיליון דולר.

מגזין "Maxim" הוא אחד ממגזיני הגברים המובילים בעולם, אך הוא סובל מירידה בפופולריות. על-פי נתונים בארה"ב, המגזין מדפיס כעת 2 מיליון עותקים בחודש, לעומת 2.5 מיליון בשנים הקודמות.

נוכח הירידה של גרסת הפרינט, שוקדים בחברה על הרחבת המיזמים האחרים שלה, כמו הפעילות הדיגיטלית ואירועים מיוחדים. בנוסף, אנשי המגזין יכולים להיות מעודדים מהפופולריות של סרטוני הווידיאו בערוצים שונים באינטרנט ומההצלחה של גרסת הטאבלט.