כמה שווה הפרסום על אוזניות המאמנים ב-NFL?

דיווח: סמסונג צפויה לחתום עם ליגת הפוטבול על ספונסרשיפ בשווי 60 מיליון דולר, במסגרתו תספק ל-NFL את האוזניות בהן משתמשים המאמנים

איך מצליחה להיות ה-NFL אימפריית ספורט, ליגה שמגלגלת 9.5 מיליארד דולר בשנה ולא מפסיקה להתקדם ולהתפתח במובנים הכלכליים? את אחד ההסברים לכך אפשר למצוא בהסכמי הפרסום הייחודיים שמצליחה ליגת הפוטבול האמריקאית לייצר.

"ספורטס ביזנס דיילי" מדווח כי ה-NFL נמצאת על-סף חתימה עם סמסונג על הסכם ספונסשריפ, במסגרתו ענקית האלקטרוניקה תספק לליגה ציוד לצוותים המקצועיים של הקבוצות, כשאת עיקר החשיפה שלה היא תקבל על ה...אוזניות של המאמנים.

על-פי הדיווח, ההסכם יכניס לקופת ה-NFL כ-60 מיליון דולר בשנה. בעונה האחרונה לא היתה ל-NFL "ספונסר אוזניות" רשמי, אך לפני כן היא רשמה 13 שנים של שת"פ דומה עם מוטורולה.

ה-NFL וקרן פרובידנס אקוויטי ישקיעו 300 מיליון ד' במיזמי בידור ותקשורת

"אוזניות המאמנים ב-NFL מהווים נדל"ן מהיוקרתיים ביותר בספורט, בגלל החשיפה העצומה שמקבלת הליגה בטלוויזיה", הסביר נציג סמסונג, טוד פנדלטון. הוא הוסיף כי בשנה האחרונה שלה ב-NFL, קיבלה מוטורלה חשיפה טלוויזיונית שאפשר לכמת את השווי שלה ל-70 מיליון דולר.

ההסכם בין ה-NFL לסמסונג עדיין לא נחתם רשמית והוא כפוף למו"מ. חתימת העסקה תאפשר לסמסונג בנוסף למכור טלוויזיות HD ממותגות NFL.