זוועה בחיפה: משאית פגעה במכוניות - 6 הרוגים ו-16 פצועים

(עדכון) - משאית שנסעה בירידה התלולה לכיוון צומת יגור איבדה שליטה כתוצאה מתקלה בבלמים - ופגעה במספר כלי רכב פרטיים שעמדו ברמזור אדום ■ נהג המשאית נלקח לחקירה

6 בני אדם נהרגו ו-16 נוספים נפצעו בתאונת שרשרת קטלנית בין מספר כלי רכב פרטיים ומשאית שאירעה בדרך בר יהודה שבנשר. המשטרה סגרה את זירת האירוע ובמקום נוצרו עומסי תנועה כבדים.

האירוע התרחש מעט אחרי השעה 16:00, אז התקבלו במוקדי ההצלה דיווחים על כך שמשאית שנסעה מנשר לכיוון מחלף יגור וככל הנראה איבדה את הבלמים - פגעה במספר כלי רכב שעמדו ברמזור אדום.

באירוע נפצעו כ-10 בני אדם, מתוכם שניים במצב קשה ושלושה במצב בינוני ושלושה במצב בינוני-קל. הפצועים פונו לבתי החולים רמב"ם, בני ציון וכרמל בחיפה.

מנכ"ל מגן דוד אדום, אלי בין, סיפר כי "לפחות עשרה בני אדם נוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות. מדובר בשעת בין הערביים, שבה עומס התנועה הוא גדול מאוד, בעיקר בציר שבו אירעה התאונה".

סגן מנהל בית החולים רמב"ם, ד"ר מיקי הלברטל, סיפר בשיחה עם חדשות 2 כי "לבית החולים הגיעו תשעה נפגעים, כשמצבם של שניים מהם הוגדר קשה - אך לא נשקפת סכנה לחייהם. שניים נוספים במצב קל והשאר קל".

נהג המשאית: תושב רהט שנפצע בינוני-קל ונלקח לחקירה

כוחות ההצלה הכריזו על אירוע רב נפגעים, ולמקום החלו לזרום אמבולנסים רבים וניידות של טיפול נמרץ, כשהם מלווים בניידות משטרה.

כעת, בודקים חוקרי המשטרה האם מדובר בתאונת דרכים שמקורה בטעות אנוש, או שמא איבד הנהג את הבלמים. נוסף על כך, נהג המשאית, תושב רהט, שנפצע בינוני-קל, נלקח לחקירה כדי לשלול את האפשרות כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

גם נפתלי רוטנברג, דובר איחוד הצלה כרמל, סיפר על שאירע: "התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה בחיפה. כשהגיעו הצוותים הם דיווחו על מעורבות של מספר כלי רכב באירוע. מדובר במראות קשים מאוד, שכוללים חמישה הרוגים וכ-15 פצועים בדרגות פציעה שונות. חלק מכלי הרכב שהיו בזירה עלו באש".

ככל הנראה, המשאית דהרה מכיוון האוניברסיטה לכיוון נשר ופגעה במספר כלי רכב שעמדו ברמזור אדום. חוקרי המשטרה בודקים דיווחים של עדי ראייה שלפיהם המשאית פגעה גם במספר הולכי רגל שעמדו במקום.