קניון G יבנה: רמי לוי שכר חנות במתחם בשטח של 2,500 מ"ר

גזית גלוב ישראל הודיעה היום על תחילת בנייתו של מרכז G יבנה, שצפוי להיפתח בסוף 2014 בהשקעה כוללת של כ-120 מיליון שקל

חברת גזית גלוב ישראל הודיעה היום (א') על תחילת בנייתו של מרכז G יבנה, הנמצא בבעלות גזית גלוב ישראל (73%) ונובר דלקים (27%).

מרכז G יבנה ממוקם ברחוב שדרות ירושלים, סמוך לכניסה המערבית לעיר ממחלף יבנה ושכונת בנה ביתך.

המרכז ישרת את תושבי העיר יבנה והמושבים בסביבה ועתיד להיפתח בסוף שנת 2014, בהשקעה כוללת של כ-120 מיליון שקל. המרכז תוכנן על-ידי משרד ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים.

המרכז החדש יכלול 10,000 מ"ר שטחי מסחר ב-3 קומות, כ-60 בתי עסק וכ-500 מקומות חניה.

בקומת מסחר התחתונה, שכרה רשת סופרמרקט רמי לוי שטח של כ-2,500 מ"ר. בנוסף שכרה בקניון רשת סופר-פארם חנות של 500 מ"ר. רשת פוקס שכרה חנות בשטח 300 מ"ר, רשת קסטרו - חנות של 500 מ"ר, רשת מקדונלד'ס - חנות של 150 מ"ר, רשת ארומה - חנות של 150 מ"ר, ועסקים נוספים.

מחירי השכירות במרכז נעים סביב 110-160 שקל למ"ר.

ראש עיריית יבנה, צבי גוב-ארי, מסר: "העיר נמצאת בתנופת פיתוח ובנייה, וכחלק מתוכניות אלה נבנה בימים אלה מרכז G, אשר יספק את השירותים הנדרשים לרווחת תושבי העיר. פעילות זו התאפשרה בגין ההחלטה האסטרטגית שקיבלנו להרחיב את העיר ומספר תושביה, ובתוך כך לאפשר צמיחה ופריחה של עסקים ומסחר".

רונן אשכנזי, מנכ"ל ובעלים גזית גלוב ישראל, אמר היום: "חברת גזית גלוב ישראל זיהתה את העיר יבנה כעיר במיקום אסטרטגי ובעלת פוטנציאל צמיחה גבוה. לאור זאת חיפשה החברה זמן רב קרקע להקמת מרכז מסחרי. G יבנה הוא הקניון הראשון שנבנה בעיר אשר ירכז בתוכו לצד צרכי היומיום מותגי אופנה, לצד עסקי בילוי ופנאי מהמובילים בארץ".