סבב בחדשות 2: דנה ויס למוצ"ש, רינה מצליח ל"פגוש"

דני קושמרו מונה רשמית למגיש "אולפן שישי" ■ רינה מצליח תגיש את "פגוש את העיתונות" ■ דנה ויס תגיש את מהדורת סופ"ש ■ ועמית סגל הופך לכתב הפוליטי

סבב תפקידים משמעותי בקרב עיתונאים בכירים בחברת החדשות של ערוץ 2. ל"גלובס" נודע כי דני קושמרו ימונה באופן רשמי למגיש הקבוע של "אולפן שישי". העיתונאית דנה ויס תעבור להגיש את מהדורת חדשות השבת של החברה, במקומו. הגשת התוכנית "פגוש את העיתונות" אשר ויס הגישה בשנים האחרונות, תעבור לידיה של העיתונאית רינה מצליח. עמית סגל, הכתב בכנסת, יהפוך להיות הכתב הפוליטי של חדשות 2.

דני קושמרו ממלא את מקומו של השר יאיר לפיד מאז זה פרש מהגשת "אולפן שישי" לטובת החיים הפוליטיים. במקביל המשיך לשמש כמגיש חדשות שבת וכמגיש המהדורה המרכזית, לצד יונית לוי. כעת, הוא צפוי להיות המגיש הרשמי של "אולפן שישי", וימשיך להיות חלק מהגשת המהדורה המרכזית.

רינה מצליח, היא מעובדיה הראשונים של חברת החדשות של ערוץ 2 ונחשבת לעיתונאית מובילה בתחום הפוליטי. היא גם מגישה תוכנית ברדיו ללא הפסקה, 103FM, מצליח תמשיך לעשות כתבות לאולפן שישי. עו"ד דנה ויס, כתבת משפטית בעברה, מגישה את "פגוש את העיתונות" מאז עזבה את ההגשה ח"כ שלי יחימוביץ'. מצליח משמשת כמחליפתה הקבועה בתוכנית. ויס, שעמדה מאחורי כתבות רבות לאולפן שישי וסרטי תעודה שונים, תעשה כתבות מרכזיות למגזין מוצאי השבת.

כך למעשה, 4 תוכניות עוגן של חברת החדשות של ערוץ 2 מובלות על ידי נשים - כשמגישות אלו מצטרפות אל קרן מרציאנו ב"תוכנית חיסכון" וכמובן, אל יונית לוי, מגישת המהדורה המרכזית.

עמית סגל, שהחל את דרכו בגלי צה"ל, הוא כתב בכנסת של חדשות 2 ובאמתחתו שורה ארוכה של חשיפות עיתונאיות. הוא גם מגיש את התוכנית "זוג או פרט" עם נדב פרי בערוץ הכנסת.