תמונה ראשונה: כיצד תיראה המאזדה 3 החדשה

השינוי העיקרי בעיצוב הוא חרטום עם גריל רחב ופנסים צרים נוסח מאזדה 6 החדשה בתוספת כמה פריטי עיצוב מעניינים כמו תא מנוע "מדורג" ■ גם הקורולה סדאן יוצאת לאור

מאזדה הצליחה לשמור עד כה בסוד את המראה של המאזדה 3 החדשה וזה בהחלט הישג מכובד אם לוקחים בחשבון, שחשיפתה הרשמית מתוכננת להתבצע בעוד שבועות ספורים. אבל העיתונאים היפנים הזריזים חשפו תמונת חזית מוקדמת ולא מוסווית של המכונית.

השינוי העיקרי בעיצוב הוא חרטום עם גריל רחב ופנסים צרים נוסח מאזדה 6 החדשה בתוספת כמה פריטי עיצוב מעניינים כמו תא מנוע "מדורג".

תמונות ריגול גם חשפו את עיצוב עמדת הפיקוד של המכונית הסדרתית, שמתאפיין בהשראה של ב.מ.וו: לוח המחוונים מופנה כלפי הנהג עם שעון מידע ענק במרכז ובצד ממוקם מסך מולטימדיה אינטגרלי, שנשלט באמצעות "עכבר" רב כיווני שממוקם בקונסול המרכזי. המנועים יכללו את ה-2 ליטר "סקייאקטיב" המוכר של מאזדה 6 ו-CX5 החדשות וכנראה גם גרסה היברידית. עדיין לא ידועים הפרטים אודות מנוע ה-1.6 ליטר החדש ממשפחת הסקייאקטיב. המכונית תצא לשוק הישראלי בסביבות חודש יולי.

בימים האחרונים נחשפה גם תמונה מלאה של הקורולה סדאן החדשה מתוך קטלוג של טויוטה. המכונית, שייצורה יחל בשלהי יוני בטורקיה, גדולה ויוקרתית יותר למראה מהמכונית הנוכחית והיא תצויד במנוע ה-1.6 ליטר החזק של ה"אוריס" החדשה ובתיבה רציפה.