הערכות: בר רפאלי תקבל מיליון שקל על הנחיית "אקס פקטור"

בתוכנית הכשרונות המוזיקלית החדשה של רשת ישפטו רמי פורטיס, עברי לידר ומשה פרץ, שיקבלו מאות אלפי שקלים לעונה הראשונה של התוכנית בישראל

דוגמנית-העל הישראלית בר רפאלי תנחה את תוכנית הכשרונות המוזיקלית של זכיינית ערוץ 2 רשת, "אקס פקטור" - כך מודיעה היום (ב') הזכיינית. על-פי ההערכות, תקבל רפאלי בעבור השתתפותה בתוכנית כמיליון שקל.

השופטים האחרים בתוכנית יהיו רמי פורטיס, עברי לידר ומשה פרץ, שבעונה האחרונה שימש שופט בתוכנית היריבה של קשת, "כוכב נולד". על-פי ההערכות, כל אחד מהם יקבל מאות אלפי שקלים לעונה הראשונה של התוכנית בישראל.

רפאלי נחשבת לבכירת הדוגמניות הישראליות כיום. היא מככבת על שעריהם של מגזינים רבים ברחבי העולם ובתוכניות אירוח כמו של ג'יי לנו, אלן דג'נרס, ג'ימי קימל ודייוויד לטרמן. באחרונה השתתפה בפרסומת מדוברת ופרובוקטיבית במשדר הסופרבול האמריקאי.

התוכנית "אקס פקטור" פותחה בבריטניה על-ידי חברת סייקו שנמצאת בבעלות סיימון קאוול וסוני מיוזיק, והיא עוסקת בחיפוש אחר הכישרון הבא בעולם המוזיקה. בישראל תפיק את התוכנית חברת אבוט-המאירי.

התחרות בין "אקס פקטור" ובין "כוכב נולד" כבר נותנת את אותותיה, עוד לפני שעלו שתי התוכניות לשידור. על-פי פרסומים, בתוכנית הוותיקה של קשת החליפו את כל פאנל השופטים וגייסו את הזמרים הבכירים ריטה ואייל גולן לכס השיפוט. כל אחד מהם יקבל מאות אלפי שקלים על השתתפותו בתוכנית.

כמו כן, מתקיימים מגעים מול רני רהב לתפקיד שופט ב"כוכב נולד", ולא מן הנמנע כי לראשונה מאז עלתה התוכנית יעבור צביקה הדר לכס השופט ויפנה את ההנחיה למנחה אחר.

שתי התוכניות צפויות לעלות במחצית השנייה של השנה.