באירוע החגיגי של שנקר: גיל שויד ובת הזוג עו"ד מיטל דנינו

השניים הגיעו לאירוע של חבר הנאמנים הבינלאומי של ביה"ס לעיצוב שנקר, לצד שאול אלוביץ', יגאל וציפי לנדאו, יעל אבקסיס, גד ואתי פרופר, אלונה ואלי ברקת ועוד

בין הנוכחים הרבים שגדשו אתמול (ג') את בית השגריר האיטלקי, פרנצ'סקו מריה טאלו, ברמת-גן, באירוע חגיגי של חבר הנאמנים הבינלאומי של בית-הספר לעיצוב שנקר, נצפו גם גיל שויד ובת זוגו עורכת הדין הפלילית מיטל דנינו. שוויד הכיר את דנינו זמן קצר לאחר שנפרד מבת זוגו לשעבר ואם ילדיו.

נשיאת המוסד, פרופ' יולי תמיר, העניקה במהלך הערב, לראשונה, פרסי מפעל חיים מטעם שנקר. אחת ממקבלי הפרס אמש הייתה רות דיין, שהקימה בשנת 1954 את בית האופנה "משכית", אשר היה הראשון מסוגו בישראל ואשר הפך במהרה לסמל של הצלחה ציונית ולמותג מוביל ברחבי העולם.

פרס מפעל חיים הוענק גם לתעשיין ואיש העסקים דב לאוטמן, מי שהקים את דלתא והיה לאחד מחלוצי ענף הטקסטיל בארץ, ושתרומתו הרבה ניכרת גם בתחומים חברתיים. תארי "עמית כבוד" ניתנו באירוע לאיש העסקים והאספן רוני דואק, התומך במכון שנקר לתיעוד וחקר העיצוב, ולבני הזוג אתי וגבי רוטר בעלי רשת האופנה "קסטרו".

הגיעו לחלוק כבוד וטעמו מכיבוד מעשה ידיו של השף פול אסנהיים: שאול אלוביץ', יגאל וציפי לנדאו, גלן פרי, יעל אבקסיס (בת זוגו של דואק) בוריס קרסני, אורית ודוד אפרתי, ראומה ויצמן, סטף ורטהיימר ובת זוגו לין, שכנו של השגריר השר סילבן שלום, גד ואתי פרופר, אלונה ואלי ברקת, פיני כהן, יונה ברטל, איילת וצביקה ימיני, רפי אלול, גילה פרס, דנה עזריאלי, ילדיהם של הרוטרים אריאל, רון ואור עם בנות הזוג ורבים אחרים.