מניית היום: מזנקת ב-6.5% בעקבות מכירת נכס בשוויץ

רבד תיפרע הלוואה בסך של כ-154 מיליון שקל (כ-40 מיליון פרנק שוויצרי) העומדת כנגד הנכס ■ עם השלמת העיסקה, תרשום רבד תזרים מזומנים בהיקף של כ-46.2 מיליון שקל

חברת הנדל"ן רבד , הנמצאת בשליטתו של יגאל אהובי ומנוהלת על ידי שרון זכות, מדווחת היום, כי חברת נכס זרה המוחזקת על ידה בשיעור של 100%, חתמה על הסכם למכירת הנכס המוכר כבניין "סוויסקום" (Swisscom) בעיר ברן שבשוויץ בתמורה לכ-203.9 מיליון שקל (כ-53 מיליון פרנק שוויצרי).

החברה מציינת, כי מתוך התמורה האמורה, היא תיפרע הלוואה בסך של כ-154 מיליון שקל (כ-40 מיליון פרנק שוויצרי) העומדת כנגד הנכס. עם השלמת העיסקה, תרשום רבד תזרים מזומנים בהיקף של כ-46.2 מיליון שקל (כ-12 מיליון פר"ש).

הנכס המדובר נרכש על ידי רבד בשנת 2007. מדובר על בניין משרדים בשטח של כ-16,000 מ"ר, הכולל גם 150 חניות, והממוקם על קרקע בשטח של כ- 10.5 דונם. מיום רכישתו ועד היום היה הנכס מושכר לחברת התקשורת השוויצרית Swisscom. בחודש פברואר 2013 ניצלה רבד הזדמנות לרכישת הלוואה בהיקף של כ- 56.2 מיליון פרנק, שעמדה כנגד הנכס המדובר, וזאת בתמורה לכ-43.1 מיליון פרנק שוויצרי, ומימנה אותו מחדש.

שרון זכות מנכ"ל החברה, מסר: "העיסקה הנוכחית מניבה לרבד תזרים מזומנים נאה, וזאת לאחר שבפברואר הקדמנו וניצלנו הזדמנות לרכוש בדיסקאונט את החוב שכנגד הנכס, ולממנו מחדש. העיסקה מעידה על איכות הנכס, הודות למיקומו ולאיכות השוכר, והיא היוותה מבחינתנו הזדמנות טובה לשיפור היחסים הפיננסיים והנזילות של רבד. אנו נמשיך לפעול ליישום האסטרטגיה שלנו למימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם, כאשר במקביל אנו פועלים להשבחת נכסים שיש מקום לפתחם כדי להציף ערך לחברה".