מניית הערב: טסה בכ-52% לאחר הצעת רכש ב-2.5 מיליארד דולר

חברת המחשוב Salesforce.com הודיעה כי בכוונתה לרכוש את החברה כדי ליצור פלטפורמת שיווק שעושה שימוש באימייל, ברשתות החברתיות ובסלולר

מניית ExactTarget (סימול: ET) מזנקת הערב (ג') בוול סטריט לאחר שחברת המחשוב Salesforce.com הודיעה כי בכוונתה לרכוש את החברה תמורת כ-2.5 מיליארד דולר.

לפי ההודעה, מדובר בעסקת מזומן לפיה Salesforce.com תשלם ל-ExactTarget כ-33.75 דולר למניה. כלומר, מדובר בפרמיה של יותר מ-52% לפי מחיר סגירת המניה אמש.

Salesforce.com היא חברה מובילה המשווקת טכנולוגיות לניהול היחסים מול הלקוחות (CRM). באמצעות רכישת ExactTarget, החברה מתכוונת למזג את פעילות שירותי התוכנה ומחשוב הענן שלה עם שירותי השיווק של ExactTarget כדי ליצור פלטפורמת שיווק שעושה שימוש באימייל, ברשתות החברתיות ובסלולר.

ExactTarget מציעה פתרונות שיווק במגוון רחב של ערוצים, כגון הסלולר והאינטרנט, המאפשרים לארגונים וחברות לתקשר בצורה יעילה יותר עם קהל היעד שלהם. החברה הקטנה נסחרת לפי שווי שוק של כ-2.3 מיליארד דולר ומחזור המסחר הממוצע שלה ב-3 החודשים האחרונים עמד על כ-500 אלף מניות. אולם, בעקבות ההודעה על העסקה מניית החברה מזנקת בכ-52% ומחזור המסחר שלה עומד, בזמן כתיבת שורות אלה, על יותר מ-26 מיליון מניות.