ארגון חברות היישום בשת"פ עם משרד הבריאות הקוריאני

ההסכם, שנחתם במהלך כנס ביומד 2013, יכלול שיתוף ידע וכן מימון משותף של פרוייקטים המבוססים על ידע של שני הצדדים

כנס ביומד 2013 היה עשיר במיוחד בפעילות של גופים ישראלים מול חברות ומול גופים ממשלתיים באסיה. כך למשל, ביום רביעי האחרון נחתם הסכם שיתוף פעולה בין משרד הבריאות הקוריאני לבין ארגון חברות היישום בישראל (I.T.T.N).

על ההסכם חתמו שני יושבי הראש המשותפים של ארגון היישום בישראל - אמיר נייברג מנכ"ל חברת ידע, הזרוע המסחרית של מכון ויצמן, ויעקב מיכלין, מנכ"ל חב' "יישום" השייכת לאוניברסיטה העברית. מן הצד הקוריאני חתמה עליו נציגת ממשלת דרום-קוריאה, אום בו יון (Ms Eom, Bo-Youn) ראש האגף להעברת טכנולוגיות במשרד הבריאות הדרום-קוריאני. ההסכם יכלול שיתוף ידע וכן מימון משותף של פרוייקטים המבוססים על ידע של שני הצדדים.

יעקב מיכלין מנכ"ל יישום אמר כי "יכולת ההנדסה והביצוע הקוריאנית יחד עם החדשנות הישראלית הם קומבינציה מנצחת". אמיר נייברג, מנכ"ל חב' ידע, אמר: "אנו נמצאים בשיאו של מהלך רחב היקף של האיגוד בו אנו פועלים נמרצות לחשיפת הידע של האיגוד ברחבי העולם בנוסף להסכם עם הקוריאנים הגענו גם לשיתוף פעולה A.U.T.M ועם 700 For Science וכך למעשה אנו מקרבים בין טכנולוגיות ישראליות לחברות רב לאומיות מהלך זה יתרום רבות לקידום חברות היישום בישראל ולצמיחתן".