אתי אנטה עוזבת את תפקידה כראש מחלקת התרבות בגל"צ

מפקד גל"צ, ירון דקל, הודיע לאחרונה על שינוי מבני בחטיבת התוכן של התחנה

אתי אנטה עוזבת את תפקידה כראש מחלקת התרבות בגלי צה"ל. אנטה, מפיקה ותיקה, שימשה בתפקיד ב-4 השנים האחרונות, מאז עזב מולי שפירא את התפקיד.

אנטה הודיעה לפני מספר שבועות על עזיבתה, לאחר שמפקד גלי צה"ל, ירון דקל, הודיע על שינוי מבני בחטיבת התוכן של גלי צה"ל.

מאז הודיעה אנטה על עזיבתה נעשו ניסיונות להשאירה בגלי צה"ל, אולם לאחר שלא נמצא לה תפקיד מתאים, הודיעה היום (ב') אנטה למפקדה ולחייליה על עזיבתה הסופית.

גלעד אמיליו שנקר, מנהל פיתוח התוכניות של התחנה, הודיע אף הוא לפני מספר שבועות על עזיבתו, אולם לפי שעה נראה כי הוא נשאר בתחנה.

אנטה מסרה בתגובה: "אני רוצה להודות לכל האנשים הנפלאים שהיה לי הכבוד לעבוד איתם ולצדם במהלך 4 השנים שחלפו. הצלחנו לעשות דברים נפלאים ביחד, ואני עוזבת בתחושת גאווה וסיפוק גדולים. אני מודה למפקדי גלי צה"ל, ירון דקל ויצחק טוניק, שהביעו בי אמון במהלך עבודתי בתחנה.

"בימים אלה, משהוכרז על המבנה הארגוני החדש בגלי צה"ל, אני חשה שיקשה עליי להביא לידי מיצוי את יכולת הביטוי והיצירתיות שלי כפי שהייתי רוצה, ולכן החלטתי לפרוש. בגלי צה"ל נמצאים אנשים רבים טובים ומוכשרים, אזרחים וחיילים, שללא ספק ימשיכו לעשות רדיו משובח גם בעתיד".

ירון דקל, מפקד גלי צה"ל, מסר כי "לצערי, אתי אנטה, גדולת מפיקות אירועי התרבות בארץ, בחרה לעזוב את התחנה לאחר מספר שנים בהן כיהנה כמנהלת מחלקת התרבות של גלי צה"ל. במהלך עבודתה בתחנה, אתי הפיקה וניהלה אמנותית עשרות הפקות ואירועים מגוונים, מקצועיים ומלהיבים, בהם תרמה ממיטב כישוריה ויכולותיה.

"מעטים הם אנשי המקצוע בארץ היכולים להתחרות ביכולותיה וכישוריה של אתי. כל אירוע אותו היא הפיקה וניהלה הביא את גלי צה"ל לגבהים חדשים בכל הקשור למקצועיות, והדבר ניכר כמובן גם בשידורים האיכותיים אותם התחנה שידרה.

"אני מאחל לאתי הצלחה רבה בהמשך הדרך והקריירה המפוארת שבנתה במהלך השנים, ואני בטוח כי דרכיה ודרכי התחנה יצטלבו גם בעתיד, ואנו נמשיך לעבוד עמה על שלל פרויקטים אחרים".