מתכננים חופשה בחיפה? תכירו את מלון בוטיק החדש בעיר

לאחרונה חנכה רשת אטלס מלון בוטיק חדש בשכונת הדר, ביי קלאב ■ המבנה המקורי היה ביתו של בן המושל הטורקי

אם אתם רוצים ליהנות מחיי הלילה של חיפה(תתפלאו, זה לא אוקסימורון כמו שזה נשמע) כדאי להישאר ללינת לילה בעיר. לאחרונה חנכה רשת אטלס מלון בוטיק חדש בשכונת הדר, ביי קלאב. המבנה המקורי היה ביתו של בן המושל הטורקי. "ביי" הוא תואר אצולה טורקי, אך כאן זהו משחק מילים דו-לשוני, ומדגיש את העובדה שהמקום צופה לנמל חיפה ויוצר כפל משמעות. הבריטים הושיבו כאן את המשטרה שלהם, ובהמשך הוא שימש את בית המשפט המחוזי.

שתי הקומות הראשונות מקוריות, ושומרו בהקפדה בשיתוף המועצה לשימור אתרים. נוספו להן עוד ארבע קומות, כך שיש במלון 52 חדרים מארבעה סוגים שונים. העיצוב יפהפה, ומדמה ערי נופש ים תיכוניות, עם הרבה שימוש בגוני כחול וטורקיז שמזכירים את הים.

יש גם גינה קטנה וקסומה וחדר אוכל מושקע. מדי יום ב-17:00 (למעט שבת) יש happy hour עם חטיפים, נשנושים, פירות ומשקאות.

המיקום המצוין מאפשר גישה (גם רגלית) נוחה למושבה הגרמנית ולעיר התחתית, ומחירי ההרצה (700 שקלים לזוג כולל ארוחת בוקר) עדיין בתוקף. משפחה שתתארח בקיץ במלון בעיר תקבל על שני לילות כרטיס מתנה לאטרקציה מתוך מבחר. על כל לילה נוסף תתווסף גם אטרקציה נוספת.

רח' חסן שוקרי 7 חיפה,

טל' 04-8119700/03-5425555

דינוזאורים ברחובות

תערוכת דינוזאורים חדשנית בגן המדע במכון ויצמן ברחובות: דגמים של 51 סוגי דינוזאורים בגודל אמיתי, זזים, שואגים וממצמצים. יתקיימו הדרכות מיוחדות על זוחלי הענק ועל חידושים בחקר המאובנים ויוקרנו סרטים חווייתיים. קטנטנים יוכלו להשתתף בחיפוש מאובנים בארגז חול ענק. מבוגר - 57 שקלים, ילד - 56, אזרח ותיק - 5.73, א'-ה' ושבת 00:90-00:02, ו' - 00:90-00:41, טל' 8254439-80