ארה"ב: מגזינים מדווחים על גידול של 24% בפרסום באייפד

מנתוני איגוד המו"לים האמריקאי וחברת קנטר מדיה עולה כי מספר הפרסומות בגרסאות האייפד עלה משמעותית, לעומת מספר הפרסומות בפרינט שנשאר יציב

מו"לים של מגזינים בארה"ב מתחילים לרשום גידול משמעותי בהכנסות מפרסום בגרסאות האייפד. ברבעון הראשון של השנה נרשם גידול של 24% בהיקפי הפרסום לעומת התקופה המקבילה אשתקד - כך עולה מנתונים של איגוד המו"לים האמריקאי וחברת קנטר מדיה.

הדוח מתייחס ל-58 מגזינים מובילים בארה"ב, ולפי פילוח הנתונים עולה כי מספר הפרסומות בגרסאות האייפד עלה בצורה משמעותית, לעומת מספר הפרסומות בפרינט שנשאר יציב.

מספר מחשבי הטאבלט בארה"ב נמצא בגידול מתמיד, ועל-פי מחקרים שונים כ-34% מהמבוגרים במדינה מחזיקים מכשיר אחד לפחות. עוד עולה כי לפחות 56% מהם מרוויחים יותר מ-75 אלף דולר לשנה ומהווים קהל יעד נחשק עבור המפרסמים.

ומהם סדרי הגודל של עלויות הפרסום? על-פי מקורות בתעשייה, המגזין "בלומברג ביזנסוויק" מציע למפרסמים חבילת פרסום בעלות של 85 אלף דולר לרבעון, הכוללת עמוד שלם, חסות קבועה על מדור ובאנרים מתחלפים. יש לציין כי המגזין עושה הפרדה בין הפלטפורמות ואינו מאפשר תוכניות פרסום המשלבות בין האייפד לפרינט.

גורם במגזין אמר כי עקב הביקוש לפרסום באייפד אין הנחות ממחיר המחירון, וכי ברבעון בראשון של השנה נרשם גידול של 147% בהיקפי הפרסום בפלטפורמה לעומת התקופה המקבילה.