עזור יוצא מ"פורבס" - המותג יישאר ב-R&B Media

קבוצת ה"ג'רוזלם פוסט" נפרדת מהמגזין "פורבס" לאחר ארבע שנים ■ הוצאת העיתון תעבור לידי קבוצת R&B Media, שניהלה בפועל את מערכת העיתון בישראל בשנתיים האחרונות

קבוצת ה"ג'רוזלם פוסט" של אלי עזור נפרדת מהמגזין "פורבס" לאחר ארבע שנים. הוצאת העיתון תעבור לידי קבוצת R&B Media בראשותם של ניר ברזילי ורפי רוזנפלד, שניהלה בפועל את מערכת העיתון בישראל בשנתיים האחרונות.

מנכ"לית ג'רוזלם פוסט רונית חסין-הוכמן אמרה כי "מדובר בהחלטה אסטרטגית של הקבוצה להתמקד ולהשקיע במותגי הבית ובהם הג'רוזלם פוסט על שלל מותגיו ללימוד אנגלית וב'סופהשבוע' שממשיך להתחזק בצורה מרשימה". לדבריה, "אני משוכנעת שהמותג פורבס יישאר בידיים טובות ונאמנות של אלו שניהלו אותו והובילו אותו בשנתיים האחרונות. קבוצת הג'רוזלם פוסט תמשיך לשתף איתם פעולה".

פורבס הינו מותג מגזיני אמריקאי, המוכר בעיקר בזכות דירוגיו הכלכליים ויוצא לאור ברחבי העולם. בשנת 2004 החלה לצאת לאור בישראל בידי הוצאת SBC מהדורה בעברית של פורבס, ובה מאמרים מתורגמים. ב-2009 רכשה את הזיכיון בישראל קבוצת ג'רוזלם פוסט, ומ-2011 מנוהל המותג בישראל בידי R&B Media בבעלותם של רוזנפלד וברזילי, לשעבר עורכי עסקים של מעריב. לפני כשנה עלה לאוויר אתר האינטרנט של פורבס ישראל.

מ-R&B Media נמסר כי "אנו גאים להכניס לקבוצה את מותג פורבס, שעשה בשנתיים האחרונות כברת דרך ועלה על מפת התקשורת הישראלית. אנו מאמינים במותג וביכולתו לצמוח ומודים מאוד לקבוצת הג'רוזלם פוסט ולאלי עזור על שיתוף הפעולה והתמיכה בשנתיים האחרונות".