המשנה לממונה על שוק ההון באוצר לי דגן הודיעה על פרישה

דגן, שכיהנה במשרד האוצר ב-11 השנים האחרונות תעזוב את תפקידה בעוד כחודשיים ■ במסגרת תפקידיה היא הייתה אחראית על מגוון תחומים בהם הביטוח הכללי, ביטוחי הבריאות והסיעוד

לאחר למעלה מ-11 שנים במשרד אוצר, רו"ח לי דגן, המשנה לממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון, הודיעה היום על כוונתה לפרוש מהאוצר. דגן (38) משמשת כמשנה לממונה מזה כ-3.5 שנים, והיא צפויה לעזוב את האוצר בעוד כחודשיים. במייל ששלחה לעובדי האגף ציינה ש"אחרי יותר מ-11 שנים החלטתי לעזוב את האגף, ולפנות אל מחוזות אחרים".

באוצר ציינו היום כי "לאורך השנים, דגן הובילה מהלכים משמעותיים וביניהם הקמת המסלקה הפנסיונית, שהחלה לפעול לפני מספר ימים, הרפורמה בביטוחי סיעוד, שינויים בפוליסות ביטוח רכב חובה ורכוש והקמת מחלקת חינוך פיננסי. דגן קידמה מהלכים שטיפלו ביישוב תביעות מבוטחים, העלאת רמת השירות והשקיפות למבוטחים ולחוסכים ואספקת מידע למבוטחים".

הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, פרופ' עודד שריג, ציין כי "אני מצר על פרישתה של לי דגן. כאחד מעמודי התווך של האגף, לי הובילה מהלכים משמעותיים במקצועיות רבה ובהצלחה".

במסגרת תפקידיה היא הייתה אחראית על מגוון תחומים בהם הביטוח הכללי, ביטוחי הבריאות והסיעוד, חינוך פיננסי וכן גם על רישוי ופיקוח על סוכנים ויועצים. נוסף על כך היא ריכזה במשנה לממונה גם את תחום כח האדם והמנהל באגף. היא מחזיקה בתואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במינהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים.