הפקת ענק: 30 מיליון שקל יושקעו השנה בפסטיגל בחנוכה

בין היתר יופיעו השנה שלומי שבת, מריאנו אידלמן, יובל סמו, עוז זהבי, מרינה מקסימיליאן קרני ואור גרוסמן ■ ישראכרט תעניק את החסות הראשית למופע

30 מיליון שקל - זהו הסכום שיושקע בהפקת הענק של הפסטיגל ה-33, מותג הילדים החזק בישראל. מדובר בעלייה של 20% לעומת הסכום שהושקע בשנה שעברה בפסטיגל, המהווה את המופע המרכזי בחנוכה לכל המשפחה זה 33 שנה.

ההפקה תכלול 105 הופעות במשך תקופה של כחודש ימים, והצפי למכירת כרטיסים לילדים ולמלווים עומד השנה על לא פחות מ-370 אלף. כמו כן צפויות מיליוני צפיות בתוכני הפסטיגל בשירות ה-VOD של הוט.

במופע יככבו, כמדי שנה, שמות חמים בעולם הבידור - בדגש על כוכבי הילדים המובילים נכון לתקופה הנוכחית. בין היתר יופיעו השנה שלומי שבת, מריאנו אידלמן, יובל סמו, עוז זהבי, מרינה מקסימיליאן קרני ואור גרוסמן.

את החסות הראשית למופע תעניק, זו השנה השנייה ברציפות, חברת האשראי ישראכרט - שלקוחותיה יוכלו לקבל כרטיס במחיר מיוחד של 69 שקל. מחיר זה זהה למחיר הכרטיס למופע אשתקד. נוסף על כך יוצע לצופי המופע מגוון תוספות להמשך החוויה גם בבית - ביניהן קלטות DVD, חוברות ותיקים.

מפיקי הפסטיגל, מיקי וירון פלד מסולן הפקות, ישיקו השנה לראשונה בישראל את מועדון פסטיגל VIP - מועדון דיגיטלי ייחודי בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. מדובר במועדון הילדים הדיגיטלי הראשון מסוגו בארץ, שיהווה את זירת הפעילות הדיגיטלית המרכזית של הפסטיגל.

מועדון ה-VIP ייטמע בתוך עמוד הפייסבוק של הפסטיגל, העומד נכון להיום על יותר מ-100,000 אוהדים.

"ההשקעה העצומה השנה בהפקת הפסטיגל תכלול שלל אפקטים מיוחדים ואמצעים בימתיים חדשניים, שיגיעו לראשונה לארץ מחו"ל, לצד רשימת הטאלנטים המכובדת", אומר מפיק הפסטיגל ירון פלד, מבעלי סולן הפקות.

לדבריו, "ההשקעה הרבה מעידה על עוצמתו של מותג הילדים הנחשק ביותר בארץ".

פלד מוסיף כי "בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה שבה הצופים מבקשים לחוות שוב ושוב את חוויית הפסטיגל, הרבה מעבר לתקופת ההופעות. לכן החלטנו להשיק מועדון ילדים דיגיטלי ראשוני מסוגו בארץ, כחלק מכוונתנו להעצים ולחזק את הקשר של המותג פסטיגל גם ב'חייהם המקבילים' של הצופים בדיגיטל".