בתו של לב לבייב תכהן כמנכ"לית אפי ארה"ב ללא שכר

למרות שהדירקטוריון אישר לה שכר של 10,000 דולר בחודש עבור חצי משרה, חגית לבייב-סופייב תעניק שירותי ניהול כקבלן עצמאי מבלי שתשולם לה כל תמורה

חגית לבייב-סופייב, בתו של לב לבייב, תכהן כמנכ"לית אפי ארה"ב ללא שכר - כך עולה מדיווח החברה לבורסה. חגית לבייב מחליפה את תמיר קזז כמנכ"לית החברה-הבת של אפריקה ישראל כבר החל מ-1 במאי, מועד פרישתו הרשמית.

בדיווח של אפריקה ישראל לבורסה, נכתב כי לבייב הבת תעניק שירותי ניהול כקבלן עצמאי בהיקף של חצי משרה מבלי שתשולם לה כל תמורה או תגמול בגין מתן השירותים. חוזה ההעסקה הזה תקף ל-3 שנים, שאחריהן יידרש אישור נוסף בהתאם לחוק החברות.

למרות שדירקטוריון החברה אישר לשלם לחגית שכר של 10,000 דולר בחודש עבור חצי המשרה, לבייב החליט "להקדים תרופה למכה" מול רשות ני"ע והמוסדיים, והוחלט שבתו תיקח את התפקיד ללא שכר. חצי המשרה, אגב, היא לאור "הירידה בהיקפי פעילותה ובמספר נכסיה של אפי ארה"ב", לפי הודעת החברה.

לבייב-סופייב (27) החלה את דרכה המקצועית במחלקה הכלכלית של משרד רו"ח דלויט-ברייטמן-אלמגור-זוהר. לאחר מכן, כיהנה כסמנכ"ל הכספים של חברת ממורנד ובמקביל כיהנה כדירקטורית בחברות ציבוריות ופרטיות, ביניהן פוקס. בשנתיים האחרונות היא מכהנת כמנהלת הפעילות של קבוצת לבייב בארה"ב. חגית היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.