ועכשיו תורה של גולן טלקום: 3 חודשים חינם לחבילת סלולר

לאחר 3 חודשים יעלה המחיר ל-99 שקל בחודש ■ השבוע יצאה הוט מובייל במבצע לרכישת מנוי נוסף בתוכנית "ללא הגבלה" ב-29.90 שקל לחודש למשך 4 חודשים‏

חברת גולן טלקום מצטרפת למבצעי ה"התאבדות" בתחרות הסלולרית, ואתמול (ד') היא הודיעה על מבצע חדש שבו היא מציעה 3 חודשים חינם לחבילת אנלימיטד ("ללא הגבלה") למצטרפים חדשים, שלאחריהם יעלה המחיר ל-99 שקל בחודש.

המבצע מוגבל בזמן עד סוף החודש, והוא בא יום לאחר שהוט מובייל דיווחה על מבצע אגרסיבי משלה, שבמסגרתו רכישת כל מנוי נוסף (עד 5 מנויים) בתוכנית "ללא הגבלה" תהיה במחיר של 29.90 שקל לחודש למשך 4 חודשים, ולאחר מכן במחיר של 99.90 שקל לחודש. המבצע מיועד ללקוחות חדשים וקיימים כאחד.

‏בגולן מסבירים שלא מדובר במבצע תגובה, אלא במבצע שתוכנן מראש לקיץ לתקופה מוגבלת.

גולן טלקום מגייסת בחודשים האחרונים הרבה יותר מנויים מאשר הוט מובייל, והתחרות בין שתי החברות קשה ביותר, או כפי שהגדיר אותה אתמול מנכ"ל קבוצת הוט הרצל עוזר, "תחרות של שיסוף גרונות". עוזר אמר כי הוא מעריך שברמות המחירים היום, לא יישארו בישראל לאורך זמן 5 חברות סלולר.

‏המבצע של הוט מובייל מיועד ללקוחות חדשים או מניידים, אשר יצטרפו במסגרת המבצע. מחיר המנוי הראשון בתוכנית "ללא הגבלה" יהיה 49.90 שקל למשך 4 חודשים (6 חודשים למצטרפים דרך האתר), ויכלול גם ספק אינטרנט של ‏HOT net‏ (לכל המהירויות לרבות 100 מגה). בכל מנוי נוסף שירכשו (עד 5 מנויים), ייהנו הלקוחות ממחיר של 29.90 שקל לחודש למשך 4 חודשים.

‏המבצע זמין גם לכלל הלקוחות הקיימים, בכל התוכניות, אשר ייהנו ממחיר של 29.90 שקל למשך 4 חודשים, על כל מנוי נוסף‏ שירכשו מעבר למנוי הקיים (עד 5 מנויים). אפשר לרכוש את המנוי הנוסף במרכזי השירות והמכירה הפרוסים ברחבי הארץ, או דרך מוקד השירות הטלפוני. ‏‎‎‏