דיווח: אפל בוחנת מסכים ענקיים למכשירי האייפון והאייפד

על-פי דיווח של אתר הוול סטריט ג'ורנל, אפל החלה לבדוק מסכים בגדלים חדשים יחד עם היצרנית האסייתית שלה - בדקה מסכים ברמת אב טיפוס הגדולים בהרבה מצג ה-4 אינץ' לאייפון ומ-13 אינץ' לאייפד

האם אפל מתכננת לשנות את גדלי המסך של האייפון והאייפד? על-פי דיווח של אתר הוול סטריט ג'ורנל, ענקית הטכנולוגיה האמריקנית החלה לבדוק מסכים בגדלים חדשים יחד עם היצרנית האסייתית שלה.

בחודשים האחרונים אפל בדקה מסכים ברמת אב טיפוס הגדולים יותר מצג ה-4 אינץ' לאייפון ומאלו של האייפד המגיע בגודל 9.7 אינץ'. המסך שאפל בחנה לאייפד היה קצת יותר קטן מ-13 אינץ'. בסטנדרט של הטאבלטים מדובר במסך ענק שכבר מתאים יותר ללפטופ.

אם אפל אכן תלך על מהלך של הגדלת גדלי המסך במכשירים הניידים שלה, יכול להיות שמדובר על רצון להרחיב את מגוון המוצרים לצרכן הסופי ולא להחליף את הגדלים הסטנדרטיים במכשירים הנוכחיים שלה.

בניגוד לאפל, חברת סמסונג הדרום קוריאנית מציעה סמארטפונים וטאבלטים כמעט בכל גודל אפשרי, כאשר האסטרטגיה שלה היא להציע מוצר לכל גחמה אפשרית של הצרכנים. סמסונג מקווה בצורה הזו לא לפספס אף פלח שוק אפשרי.

אחת ההצלחות המפתיעות של סמסונג בשנת 2012, היה הגלקסי Note, סמארטפון עם מסך בגודל 5.3 אינץ', שהיה עצום לזמנו, אבל היום הוא כבר לא נחשב לגדול ביותר, כאשר יצרניות מוציאות מכשירים המשמשים לשיחות גם בגדלים של 6 ואפילו 7 אינץ'.