הגירושים היקרים ביותר בהיסטוריה של הספורט

בתום 6 שנים של התכתשויות, דוויין ווייד הסכים לשלם לגרושתו 5 מיליון דולר; איזה ספורטאי שילם את הסכום הגבוה ביותר בגין פירוק הקן המשפחתי?

לאחר שש שנים של דיונים ומריבות, שחקנה של מיאמי היט, דוויין ווייד, הגיע להסכם גירושים עם אשתו, שיבון פאנצ'ס. כך מדווח אתר ESPN.

במסגרת ההסדר, כוכב ה-NBA ישלם לגרושתו סך של 5 מיליון דולר. תיק הגירושים של ווייד עלה לכותרות בשבוע שעבר, לאחר שפאנצ'ס יצאה לרחובות שיקגו, כשהיא יושבת על המדרכה כמו הומלסית, ואוחזת בשלט: "אשתו לשעבר של כוכב מיאמי היט, אם ילדיו, זרוקה ברחוב".

ווייד ירוויח בעונה הקרובה במדיה של אלופת ה-NBA סך של 18.5 מיליון דולר ברוטו. פרקליטו טען כי בשנים האחרונות שילם ווייד לפאנצ'ס מזונות בגובה 25 אלף דולר לחודש, ותמך בתשלומי המשכנתא שלה, החזקת ארבעה רכבים, ביטוח, מסים והוצאות משפטיות. שני ילדיהם המשותפים נמצאים בחזקתו.

אגב, תיק הגירושים של ווייד רחוק מלהיות היקר ביותר בהיסטוריה של הספורט: כדורסלן העבר מייקל ג'ורדן שילם לגרושתו בעשור הקודם כ-168 מיליון דולר. הגולפאי טייגר וודס, שהתגרש מאשתו לאחר שנתפס בוגד בה, העביר לה כ-110 מיליון דולר; התיק הגדול והמפורסם ביותר כנראה לא שייך לספורטאי, אלא דווקא לעסקן ספורט: ברני אקלסטון האנגלי, האיש החזק בפורמולה 1, שב-2008 פירק את החבילה עם אשתו סלאביקה תמורת כ-1.2 מיליארד דולר.