"גלובס" ודן אנד ברדסטריט משיקים את "גלובס 100 DUN'S"

האתר החדש יפרסם דירוגים שיציגו את החברות המובילות במשק

"גלובס" וקבוצת דן אנד ברדסטריט ישראל משיקים את האתר "גלובס 100 DUN'S", שנועד לספק לקהילה העסקית תמונה עדכנית ומפורטת על החברות והמנהלים המובילים בישראל. האתר יציג טבלאות דירוג ענפיות, יסקר את הכנסים והפורומים המשותפים ויהווה פלטפורמה להצגת יכולות החברות והמנהלים.

באתר יכללו גם דירוגי גלובס DUN'S 100, שיציגו את החברות המובילות במגוון ענפים במשק וישקפו את המציאות העסקית בישראל בצורה מהימנה ומקצועית.

השתלבות בדירוגי גלובס DUN'S 100 מעידה על השתייכות לקבוצת החברות המובילות והמצליחות במשק ומהווה חותם של איכות לחברה ולמנהליה. חותם זה הינו הוכחה לאיתנות ולמצוינות, ומהווה כלי אסטרטגי המסייע לחשיפה ולהרחבת ההזדמנויות העסקיות של החברות המדורגות. הדירוגים ייחשפו בפלטפורמות הרלוונטיות של "גלובס".

"עולמות התוכן של 'גלובס', כגוף תוכן עסקי מוביל, ושל DUNS 100 יוצרים סינרגיה ומהווים מכפלת כוח מאוד גדולה וחשובה לעולם העסקים בישראל", אמר מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון. "אני מאמין גדול בשיתוף-פעולה זה".

חיים כהן, מנכ"ל דן אנד ברדסטריט, הוסיף כי "קבוצת דן אנד ברדסטריט מנהיגה ומובילה את עולם ניהול הסיכונים וההזדמנויות העסקיות בישראל ובעולם. לאור כך וכשחזון זה מוביל את דרכנו, פיתחנו יחד עם שותפינו לדרך את המיזם הייחודי, במטרה לייצר לעולם העסקים כלי רחב היקף להזדמנויות עסקיות. גלובס DUN'S 100 מהווה כיום את 'מוצר הדגל' של הקבוצה ומבטא באופן הבולט ביותר את חזונה ואת האסטרטגיה שלה".