דליה זוננפלד-מנדלמן מונתה למנכ"לית יקבי כרמל

שימשה בתפקידיה הקודמים כמנכ"לית תדהר השקעות וכמנכ"לית שטראוס קפה

גלעד הלוי, יו"ר יקבי כרמל, הודיע על מינויה של דליה זוננפלד-מנדלמן למנכ"לית החברה. המינוי נעשה לאחר שקבוצת השליטה החדשה השלימה את רכישת היקב.

"יש לנו אמון מלא ביכולותיה של דליה למנף את ההזדמנויות ולהתמודד עם האתגרים ביקבי כרמל. אנו מאחלים לה הצלחה רבה בתפקידה", מסר הלוי.

לפני שהצטרפה ליקבי כרמל שימשה זוננפלד-מנדלמן (49, נשואה + 3) כמנכ"לית תדהר השקעות - הזרוע היזמית של קבוצת תדהר, אחת מקבוצות הנדל"ן הגדולות בישראל. קודם לכן ביצעה שורה של תפקידים בקבוצת שטראוס, האחרון שבהם מנכ"לית שטראוס קפה ישראל, במסגרתו הביאה לחיזוק המעמד המוביל של המותג עלית בשוק הישראלי, תוך צמיחה במכירות וברווחיות החברה.

"אני שמחה להצטרף ליקבי כרמל ומאמינה שיחד עם בעלי השליטה החדשים וצוות העובדים, נוביל מהלכי צמיחה בישראל ובשווקים הבינלאומיים המבוססים על עוצמותיו ונכסיו של היקב", מסרה זוננפלד-מנדלמן.

מינויה של זוננפלד-מנדלמן מתבצע כחצי שנה לאחר רכישת השליטה ביקב על-ידי קבוצת משקיעים פרטית, לפי שווי של 130 מיליון שקל.

הקבוצה כוללת גורמים בינלאומיים בעלי ניסיון רב בתחומי הקמעונאות, מוצרי הצריכה והלוגיסטיקה, בהם משפחת יסלזון, קבוצת שוטנסטין (אחת מהקבוצות הקמעונאיות הגדולות בארה"ב ומבעלי אמריקן איגל), ליאו נואי (לשעבר מבעלי בריטיש ישראל) איש העסקים הצרפתי פייר בסנינו, רמו בן-שושן (הבעלים של קבוצת מרינה גליל גרופ) ומשפחת ארנס (משפחת כורמים מאזור בנימינה).