יריית הפתיחה של קופל: גייס לבית"ר ספונסר משנה שישלם 600 אלף ש'

יו"ר איגוד הכדורסל לשעבר, שהתחיל לעבוד אצל אלי טביב בבית"ר ירושלים בגיוס חסויות ושיווק, החתים את קבוצת אלדד פרי על הסכם לעונה אחת

אבנר קופל לא מבזבז זמן: יו"ר איגוד הכדורסל ומינהלת הליגה בכדורסל לשעבר, שמונה לאחר רכישת בית"ר ירושלים על-ידי אלי טביב לנהל את מכירת החסויות של מועדון הכדורגל, סגר את העסקה הראשונה שלו לעונת המשחקים הקרובה.

מדובר על הסכם לשנה אחת, עם קבוצת אלדד פרי, העוסקת בנדל"ן וביזמות עסקית. שווי החסות המשנית יעמוד על 600 אלף שקל. בית"ר תמשיך לחפש ספונסר מרכזי שיפרסם על קדמת חולצות המועדון לקראת עונת 2013/14. אלדד פרי הוא הבעלים של חברת עורכי דין המתמחה בנדל"ן ומיסוי מקרקעין.

במסגרת ההסכם, תקבל קבוצת אלדד פרי חשיפה על ביגוד הקבוצה (בגב החולצות), ושטחי פרסום במערכת הלדים האלקטרונית, המסכים באצטדיון טדי ועל פרגוד המרואיינים.

אלי טביב מסר: "חשוב לנו שגופים עסקיים מכובדים ויוקרתיים כקבוצת אלדד פרי יצטרפו למועדון בית"ר ירושלים, אנו מצידנו נעשה הכל כדי ששיתוף הפעולה העסקי-חברתי יוביל את המועדון להישגים נוספים". השותפות תלווה בפעילויות משותפות נוספות של שני הגופים, כגון פעילויות למען הקהילה בבתי חולים, למען חיילים ובמוסדות קהילתיים.