הסכמי מעריב הוגשו לבית המשפט; העובדים מתכנסים

בן צבי חתם במהלך החודש האחרון על הסכמים מול ההסתדרות באשר לעובדי העיתון ■ במסגרת הסכמים אלו אמורים לעזוב את העיתון 50 עובדי הדפוס ו-25 עובדים נוספים מהמערכת העיתונאית

שלמה בן צבי הציג לבית המשפט את ההסכמים שחתם עם הנאמנים ועם עובדי עיתון "מעריב". לאור הדברים יתכנסו עיתונאי העיתון לישיבה ביום ראשון הקרוב. ללא אישור ההסכמים על ידי בית המשפט, לא יכנסו ההסכמים עמם לפועל.

כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", בן צבי הגיע להסכם עם נאמני העיתון - ירון ארבל ושלמה נס - לפיו הוא מעביר לידיהם את המשך גביית חובות העבר של העיתון לטובת העברתם לקופת הנושים - ובהם עובדי מעריב. עד כה, כל חוב שנגבה התחלק שווה בשווה בין קופת הנושים ובין מעריב.

כמו כן במסגרת ההסכם יחזיר בן צבי את יתרת החוב שלו לנאמנים, לאחר התחשבנויות עמם, בסך 9 מיליון שקל. המו"ל יעביר לנאמנים 7 מיליון שקל באופן הבא: 2 מיליון שקל באופן מידי לנאמנים באמצעות חילוט ערבות בנקאית שנמסרה להם בעבר ועד ל-15 באוקטובר 2013, יועבר יתר הסכום. רק אז יועברו מלוא המניות של מעריב לידי בן צבי. 2 מיליון שקל נוספים יועברו ב-4 תשלומים עד ליולי 2017.

בן צבי חתם במהלך החודש האחרון על הסכמים מול ההסתדרות באשר לעובדי העיתון. במסגרת הסכמים אלו אמורים לעזוב את העיתון 50 עובדי הדפוס ו-25 עובדים נוספים מהמערכת העיתונאית. עובדי הדפוס אמורים לקבל הסכמי פרישה מוקדמת מורחבים. העובדים העיתונאים שיישארו יוותרו על אחוזים בשכרם ויעברו מיד לאחר החגים לשבת יחד עם מערכת העיתון "מקור ראשון" של בן צבי בירושלים.

ממעריב והנאמנים לא נמסרה תגובה.