קסטרו מצפה למכירות של 100 מיליון שקל בשנה מבגדי הילדים

‎קסטרו משיקה היום את רשת בגדי הילדים ■ המנכ"ל והבעלים גבי רוטר: "ניתן מענה לכולם. כל מי שמתעסק בשוק הילדים מוטרד מכך שקסטרו נכנסה לשוק"

חודשיים אחרי ההכרזה הרשמית על הכניסה לתחום, רשת האופנה קסטרו משיקה היום (ג') את רשת בגדי הילדים. היום נפתחו 22 חנויות כ"חנות בתוך חנות" בחנויות קסטרו. עד סוף החודש ייפתחו שתי חנויות נוספות, ועד סוף השנה הנוכחית תמנה הרשת לא פחות מ-34 סניפים.

קסטרו השקיעה בהשקת הרשת 18 מיליון שקל, ול"גלובס" נודע כי בחברה מצפים למכירות של יותר מ-100 מיליון שקל בשנה. מחזור המכירות של קסטרו עמד אשתקד על 705.8 מיליון שקל, ועל כן מדובר בתוספת מכירות של 14% לפחות.

יתרה מכך, להוציא ההשקעה הראשונית, הרשת החדשה כמעט שלא תוסיף תקורות, ועל כן עמידה של קסטרו ביעדים עשויה לשפר את הרווח התפעולי והנקי של החברה. אשתקד עמד הרווח התפעולי על 74 מיליון שקל שהיוו 10.5% מהמכירות, ואילו הרווח הנקי הסתכם ב-58.2 מיליון שקל.

בהתייחס לכך אומר ל"גלובס" גבי רוטר, מנכ"ל ומבעלי קסטרו: "יש לנו פוטנציאל לשפר את הרווחיות של החברה. נכון שההשקעה ברכוש קבוע גבוהה, אבל מדובר באותו שכר דירה, באותן הוצאות ובאותו שכר עובדים. אני לא יודע בכמה יגדלו שיעורי הרווח, כי עד שאין מבצעי סוף עונה, אתה לא יודע מה הרווחיות".

- תוך כמה זמן הפעילות תהיה רווחית?

"אני מקווה שמהיום הראשון".

בידול ברצפת המכירה

חנויות הילדים עוצבו כבית באופן המבדל אותן מרצפת המכירה שבה נמכרים בגדי הנשים והגברים. קסטרו עומדת בהבטחתה מלפני חודשיים, והקולקציות שהיא מציגה רחבות במיוחד וכוללות בגדי קז'ואל לצד בגדים לאירועים - מרגע הלידה, newborn ועד מידה 14. בנוסף מציעה קסטרו מארזי מתנה.

רמת התמחור של הבגדים רחבה אף היא וכוללת מוצרי ערך לצד מוצרים במחירים גבוהים יותר. כך, למשל, מציעה הרשת מכנסי בד ארוכים לילדות בצבעים שונים במחיר של 59 שקל בלבד. מחירי הגי'נסים נעים מ-99.9 שקל ועד ל-129.9 שקל. לתינוקות מציעה קסטרו זוג אוברולים ב-99.9 שקל ומכנסיים במחירים של 29.9-99.9 שקל. מחירי השמלות נע בין 49.9 שקל לשמלות גן ל-119.9 שקל לשמלות לאירוע.

קסטרו בנתה את החנות כ-one stop shop ומציעה בנוסף נעליים ואביזרים התואמים לקולקציה.

"כל מי שמתעסק בשוק הילדים מוטרד מכך שדווקא קסטרו נכנסה לשוק. כל מה שעשינו היה לבדל את עצמנו. רצינו להביא בשורה, ובמבחן התוצאה שלי - עשינו עבודה יפה. אנחנו נותנים את התשובה הישראלית לשחקנים הבינלאומיים זארה ו-H&M", אומר רוטר.

- יש לכם תשובה למותג האמריקאי "דה צ'ילדרנס פלייס" שייפתח בארץ?

"יש בארץ מספיק מתחרים - פוקס, הוניגמן, קדס קידס, גולף. לא חסרים. התפקיד שלנו הוא להביא בשורה חדשה ברוח המותג".

- למי תתנו מענה תחרותי במחיר?

"לכולם, ואיכות המוצרים תהיה הגבוהה ביותר. נתמודד במחירי H&M וגם במחירי זארה. אני מאמין שהלקוחות שלנו מאוד יאהבו את הקונספט".

קסטרו
 קסטרו