גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי שופינג IL ב-2024 היה רווחי יותר מזה של 2023, שחל בתחילת המלחמה
מתחם ביג פתח תקווה אמור להיפתח בסוף 2028, אך כבר כעת נחתמו חוזים להשכרת 60% מהחנויות • מדובר בעיקר בחוזים מול קבוצות - בהן פוקס, פקטורי 54, אלקטרה, רנואר וקסטרו • זארה עדיין בחוץ, אך בביג שריינו מיקומים למותג העוגן הספרדי
הבעלים המשותפת של קבוצת R2M פוצחת בשיתוף-פעולה למכירת "הירק הירוק הקטן ביותר בעולם" שפיתחה חברת האגריטק GreenOnyx • מותג אופנת הגברים הבריטי Hackett London מרחיב פעילות בישראל • ועל מה דיברו בכנס השיווק השנתי של איגוד השיווק? • אירועים ומינויים
ההשקעה בסניף החדש של פקטורי 54 נאמדת ב-22 מיליון שקל, והוא יכלול גם מחלקת קוסמטיקה ובית קפה • מרכז קליימטק חדש נחנך לאחרונה במחניים, וצדוק בן דוד משיק תערוכה חדשה במוזיאון מגדל דוד • אירועים ומינויים
שנתיים אחרי שהחלה את שירות המכירה החוזרת באירופה, ענקית האופנה מרחיבה את שירות ה־C2C • השוק הגלובלי מגלגל כ־130 מיליארד דולר ונמצא במגמת זינוק
בחמש השנים האחרונות הניבו מניות של מותגי יוקרה תשואות של עשרות ואף מאות אחוזים, שהותירו מאחור את רשתות האופנה הפופולרית • הסיבה, טוענים באיטורו, היא שלקוחות מותגים אלה רגישים פחות ליוקר המחיה • לאחרונה המגמה השתנתה, גם בגלל הביקושים מסין
תחום אופנת הגברים מגלגל 5-6 מיליארד שקל בשנה ומהווה כרבע מהשוק הכללי • אומנם הסגנון הבולט השתנה מאלגנטי ומחויט לספורט וקז'ואל, אבל ההוצאה החודשית גדלה בעשור האחרון, והצפי הוא שייפתחו עוד חנויות, וגם השטח בחנויות המעורבות יגדל
דוחות חברות האופנה הגדולות לרבעון השני מגלים: המלחמה עשתה טוב לעסקים • על רקע ביטולי הטיסות והמשק הסגור שנוצר בישראל, החברות מכרו יותר ובחרו לא לערוך מבצעי עומק כדי להיפטר ממלאים, כך שההכנסות והרווחים נסקו בעשרות אחוזים • מי הרשת שרשמה את הרווח הגדול ביותר?
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • נתוני הפניקס גמא מצביעים על עלייה בולטת במיוחד בענפי התיירות, מוצרי החשמל והאופנה
דוחות קסטרו, דלתא מותגים וגולף מלמדים על שיפור ניכר בתוצאותיהן, חרף החששות שנלוו לתחילת המלחמה
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי המבצעים לא הועילו השבוע לענף האופנה, אך ענף המחשבים מתחזק
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי השבוע נרשמה עלייה בכל הענפים, למעט המחשבים והסלולר
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • נתוני הפניקס גמא מצביעים על ירידה בענפי האופנה, ההנעלה ומוצרי החשמל
הזינוק במחירי הטיסות השאיר את הישראלים בארץ, ורשתות האופנה המקומיות נהנו מהמצב ודילגו על מבצעי עומק • התוצאה: שיעורי הרווחיות הוכפלו ברבעון הראשון, הרבה מעבר לעלייה במכירות • גורמים בענף: "זה לא ניצול ציני של המצב, הכול בהתאם למלאי"
מאז 7 באוקטובר ישראל אוסרת על כניסת פועלים פלסטינים לישראל, למעט חריגים בודדים. בשטח, 85% מאתרי הבנייה עבדו באפריל באופן מלא או חלקי, וגניבות המכוניות זינקו ב–35% ברבעון • נתוני השב"חים מחודש מאי מבהילים, ובעיקר מוכיחים שמוכרים לנו שינוי שאיננו
בעוד האינפלציה בישראל עלתה בשנה האחרונה בשיעור של 2.8%, דוחות חברת הקניונים עזריאלי מצביעים על עלייה בפדיונות השוכרים, של כ־11% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד • נתונים דומים שמצביעים על ביטול המבצעים בחנויות מופיעים בדוחותיהן של חברות האופנה
אופנהדוחות כספייםהראל ויזלישראל במלחמהכרטיסי אשראימבצעיםפוקסקמעונאותקניותקסטרו