חדשות הרכב: פורשה פאנמרה בישראל - ב-1.2 מיליון שקל

המכונית מצוידת במנוע V6 ובמנוע חשמלי רב-עוצמה ■ היא מסוגלת להאיץ מאפס ל-100 קמ"ש ב-5.5 שניות, ולהגיע עד 270 קמ"ש ■ מחזירה צריכת דלק דמיונית כמעט של יותר מ-30 קילומטר לליטר בממוצע

היום בתוכנית חדשות הרכב של גלובס TV קאדילק קורצת לאירופאים עם הסי טי אס החדשה והמודרנית, אלפא רומאו מסתערת על השוק האמריקאי עם מכונית דגל חדשה העונה לשם ארבע סי, נבקר את נבחרת ישראל במוטוקרוס רגע לפני שהיא ממריאה לגרמניה לעשות היסטוריה, ונסיים עם יצירת מופת קולנועית ומוטורית העושה את דרכה בימים אלה למסך הגדול.

במזל טוב נחתה סדרת הפורשה פאנמרה המחודשת בישראל. המכונית עברה מקצה שיפורים מקיף, שכולל עדכונים קלים בעיצוב ועדכונים משמעותיים יותר בעיצוב הפנים. סדרת הפנמרה החדשה מביאה עמה שני חידושים, שעד כה לא היו בארץ. הראשון הוא דגם "אקזקיוטיב" מפואר במיוחד, עם בסיס גלגלים ארוך יותר בכ-15 סנטימטרים לטובת מרווח הרגליים של היושבים מלפנים ומאחור.

החידוש השני הוא הגרסה ההיברידית הנטענת הראשונה של פורשה. היא מצוידת במנוע V6 ובמנוע חשמלי רב-עוצמה. למרות שהיא מסוגלת להאיץ מאפס ל-100 קמ"ש ב-5.5 שניות ולהגיע עד 270 קמ"ש, היא מחזירה צריכת דלק דמיונית כמעט של יותר מ-30 קילומטר לליטר בממוצע.

מכוניות כאלה כבר הוזמנו לישראל אם כל סוגיות התקינה טרם הוסדרו. והמחירים? מתחילים ב-799 אלף שקל עבור דגם ה-V6 ההתחלתי, דרך 999 אלף שקל עבור דגם ה-S כפול ההנעה, ועד ל-1.2 מיליון שקל לדגם האקזיוטיב הארוך.

צפו בתוכנית המלאה...