המלצה: מניית ביומד שצפויה לזנק בכ-198% בשנה הקרובה

כלכלני בנק ההשקעות מגלים עניין בהשקעה במניית כן פייט בעיתוי הנוכחי וזאת בהתבסס על שני קטליזאטורים עיקריים: פרסום תוצאות ניסוי Phase IIb בדלקת מפרקים שגרונית ופרסום תוצאות הניסוי Phase III לטיפול במחלת העין היבשה

בנק ההשקעות האמריקאי ROTH capital החל בסיקור מניית חברת הביומד כן פייט ומעניק למניה המלצת "קנייה" במחיר יעד של 15 דולר. זאת לעומת מחיר סגירה של 5.03 דולר בוול סטריט אתמול (סימול: CANFY).

כלכלני בנק ההשקעות מגלים עניין בהשקעה במניית כן פייט בעיתוי הנוכחי וזאת בהתבסס על שני קטליזאטורים עיקריים: פרסום תוצאות ניסוי Phase IIb בדלקת מפרקים שגרונית ופרסום תוצאות הניסוי Phase III לטיפול במחלת העין היבשה. פרסום התוצאות של שני ניסויים אלה צפוי במהלך הרבעון הרביעי של 2013.

"אנו ממליצים לרכוש את המניה קודם להשלמתם של שני קטליזאטורים אלה", כותבים ב-ROTH capital.

בנק ההשקעות מעריך כי תוצאות הניסוי Phase IIb בדלקת מפרקים יהיו חיוביות ויהוו נקודת מפנה פוטנציאלית בשוק ההון האמריקאי וינסכו ביטחון בתרופה ובפלטפורמה של כלל מוצרי כן פייט הנמצאים בניסויים קליניים בשלבים מתקדמים.

עוד קובעים בבנק ההשקעות כי חשיבות הצלחת הניסוי בדלקת מפרקים תנבע גם מכך שהיא עשויה להוכיח קשר בין רמת הביו מרקר שפיתחה כן פייט, ושהוא המטרה אותה תוקפת התרופה של כן פייט, לבין הצלחת הטיפול באותם חולים. הקולטן לאדונזין A3 מהווה את הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה הבת של כן פייט, אופטליקס, ושימוש בו כביו-מרקר לבחינת רמת הביטוי שלו בחולים עשוי להתאפשר בפעם הראשונה באמצעות ה-CF-101 ומכאן חשיבות הפיתוח של כן פייט.

בנק ההשקעות קובע כי לצורך הערכת שווי החברה הוא התבסס על ערכה של תרופת ה-CF-101 לבדה בהתוויה של דלקת מפרקים בלבד, שאותה הוא מעריך בגישה שמרנית כבעלת סיכויים להצלחה ולקידום פלטפורמת המוצרים של כן פייט.