מכירה בינ"ל ראשונה ל"הכוכב הבא": נרכש ע"י M6 הצרפתית

להליכי מכירת הפורמט, המכונה באנגלית "Rising Star", סייעה כתבה במגזין "הוליווד ריפורטר", שתהתה האם מדובר ביורשת של "The Voice"

צרפת היא המדינה הראשונה שרכשה לשידור את הפורמט של זכיינית ערוץ 2 קשת, "הכוכב הבא".

תוכנית הכישרונות, המוצעת כפורמט הדגל של קשת ביריד מיפ שייפתח מחר (ג') בקאן, נמכרה לקבוצת M6 הצרפתית, המחזיקה בערוץ השלישי בגודלו בצרפת ובשורה של ערוצים דיגיטליים נוספים.

ל"גלובס" נודע כי צרפת היא הטריטוריה הראשונה בה נסגרה העסקה, לאחר שהתנהלה התמחרות בין כמה גורמים בשוק הפרנקופילי.

אלון שטרוזמן, מנהל Keshet International, הזרוע הבינלאומית של קשת, אמר ל"גלובס" כי "יש ביקוש גבוה מאוד לפורמט, ותהליכי המכירה החלו כבר היום, הרבה לפני היריד עצמו. כולם מתעניינים, אני מקבל ללא הרף טלפונים ממפיקים ומערוצי שידור בעולם, שמתקשרים ומגלים עניין וההתלהבות חסרת תקדים. אנחנו מאמינים שזה פורמט שישנה כללים בעולם הטלוויזיה, בגלל האלמנט האינטראקטיבי הכה חזק ומשמעותי".

להליכי מכירת הפורמט, המכונה באנגלית "Rising Star", סייעה כתבה במגזין "הוליווד ריפורטר", שתהתה האם מדובר ביורשת של "The Voice" בז'אנר תכניות גילוי הכישרונות.

העניין הרב נובע גם מהעובדה שברחבי העולם מחפשים אחר פורמטים שישלבו כהלכה שיתוף-פעולה של פעילות סלולרית עם המתרחש על מסך הטלוויזיה. אפשרות ההצבעה באמצעות האפליקציה מאפשרת פעילות שכזו.

מחר תקיים קשת מפגש מיוחד עם רשתות השידור במסגרת יריד מיפ. במפגש תשודר התוכנית במעגל סגור ובשידור חי מישראל, על מנת לאפשר למוזמנים להתנסות בהצבעה בזמן אמת באמצעות האפליקציה.

"העובדה שאחת מקבוצות התקשורת המובילות באירופה בחרה לרכוש את הפורמט 'הכוכב הבא' עוד לפני תחילה השוק בקאן, מראה הבעת אמון אדירה בפורמט", אמר שטרוזמן. "אנו מצפים בקוצר-רוח לראות את הקהל הצרפתי מתחבר בהמוניו לחוויית ההצבעה בשידור חי".