מניית היום: מזנקת בכ-60% לקראת כניסה למדדי בורסה

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ: "אנו מאמינים כי הכניסה למדדים תשפיע לחיוב על המסחר במניות החברה ותתרום להצפת הערך לבעלי המניות שלנו"

חברת באטמ מערכות מתקדמות, חברת טכנולוגיה המפתחת, מתכננת ומייצרת מערכות טלקום מתקדמות ומיכשור רפואי למעבדות, מדווחת כי הבורסה לניירות ערך בתל אביב קיבלה החלטה כי מנייתה תכנס במסלול המהיר למדדי הבורסה: ת"א - מאגר, ת"א טכנולוגיה ובלוטק 50.

כיום נסחרת באטמ בבורסה של לונדון תחת הסימול BVC וגם בת"א.

בעקבות ההודעה מזנקת המניה בבורסה במחזור גבוה. שווי שוק החברה עומד על כ-340 מיליון שקל.

לדברי ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ: "אנו שמחים על החלטת הבורסה להכניס את מניות החברה למדדים בישראל. אנו חברה גלובלית ותיקה המוכרת מוצרים טכנולוגיים ברחבי העולם, מטה החברה נמצא בישראל וכן, יש לנו תשתית רחבה של מרכזי מחקר ופיתוח בארץ. אנו פועלים במסגרת של שתי חטיבות, האחת בתחום רשתות תקשורת והשניה בתחום המיכשור הרפואי. לשתי החטיבות סיפור צמיחה ייחודי אשר מעניין משקיעים בישראל ובעולם. אנו מאמינים כי הכניסה למדדים תשפיע לחיוב על המסחר במניות החברה ותתרום להצפת הערך לבעלי המניות שלנו".

BATM פועלת בשתי חטיבות עסקיות: חטיבת מערכות הטלקום מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות מידע ותקשורת מגוונות המיועדות לתשתיות רשתות תקשורת; חטיבת המיכשור הרפואי מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מיכשור דיאגנוסטי למעבדות, וכן בפיתוח מכשור המיועד לעיקור וסילוק פסולת רפואית.