לאחר זינוק של יותר מ-400%, כיטוב פארמה תיסחר בנאסד"ק

החברה הודיעה כי בכוונתה להנפיק תעודות ADR (העוקבות אחר המניה בבורסה בת"א) בבורסת הנאסד"ק בארה"ב ■ מטרת הנפקת התעודות היא לאפשר נגישות של החברה לשוק ההון האמריקאי, משקיעים זרים וקרנות השקעה מתמחות

כיטוב פארמה הודיעה היום (ג') כי דירקטוריון החברה החליט לרשום את מניות החברה באמצעות תעודות ADR בבורסת הנאסד"ק בארה"ב.

מטרת הפעילות לרישום המניות למסחר באמצעות תעודות ה-ADR בארה"ב, (תעודות העוקבות אחר ביצועי המניה בבורסה המקומית) הינה, בין היתר, לאפשר נגישות של החברה לשוק ההון האמריקאי, משקיעים זרים וקרנות השקעה מתמחות בתחום העיסוק של החברה ולספק אפשרות נוחה למשקיעים מארה"ב להשקיע בעתיד בחברה.

החברה מתמקדת בפיתוח של תרופות השילוב - KIT-302 ו-KIT 301, אשר מיועדות להקלה בכאב לחולים הסובלים מדלקת מפרקים ניוונית (Osteoarthristis או OA) ללא סיכון בהעלאה של לחץ הדם, תופעת הלוואי בתרופות הקיימות כיום לטיפול בכאב מסוג זה, אשר עלולה להביא לסיבוכים כמו שבץ או התקפי לב.

מניית החברה זינקה ביותר מ-400% מתחילת השנה והיא נסחרת לפי שווי שוק של כ-68 מיליון שקל. לפני כחודש החברה חתמה על הסכמים עם 3 קבלני משנה לביצוע ניסוי קליני שלב III בתרופת הדגל שלה, ה-KIT-302, אשר צפוי להתחיל במהלך המחצית הראשונה של שנת 2014 ולהסתיים לקראת הרבעון האחרון של שנת 2014.