מנהלת יחסי הציבור של קשת וערוץ 24, הילה פחטר, פורשת

הצטרפה למחלקת היח"צ לפני 7 שנים, ובשנתיים האחרונות ניהלה את המחלקה

מנהלת יחסי הציבור של קשת וערוץ 24, הילה פחטר, הודיעה על רצונה לפרוש מתפקידה.

פחטר הצטרפה למחלקת יחסי הציבור לפני 7 שנים, ובשנתיים האחרונות ניהלה את המחלקה. בשנתיים אלה הייתה שותפה לקבלת החלטות אסטרטגיות בצמתים מרכזיים ועבדה בממשקים ישירים עם מנכ"ל קשת, אבי ניר, והנהלת החברה.

לפני הגעתה לקשת עבדה הילה 3 שנים בריכוז הכתבים של חדשות ערוץ 10 ולפני כן בריכוז הכתבים של "ידיעות אחרונות".

במסגרת תפקידיה בזכיינית ניהלה פחטר קמפיינים מובילים, בהם: "הכוכב הבא", "כוכב נולד", "האח הגדול", "בית ספר-למוסיקה", "ארץ נהדרת", "עובדה", "מאסטר שף", "אייל גולן קורא לך", סדרות דרמה וסרטים דוקומנטריים.

כחלק מתפקידה הרחיבה פחטר את תחום הפעילות לזירות נוספות ולאירועים יוצאי דופן - כגון: תערוכת עשור ל"ארץ נהדרת" שהוצגה במוזיאון ארץ ישראל, השקת "הכוכב הבא", אירוע ייעודי לבלוגרים בהשקת ,מאסטר שף", שיתופי-פעולה רוחביים, כמו גם שיח מתמשך ויצירת תכן לפלטפורמות דיגיטליות.

טלי גורן, סמנכ"לית רגולציה ותקשורת בקשת, מסרה כי "נדיר למצוא אנשים המשלבים עוצמה, יושרה ומסירות אין קץ. הילה היא כזו. אני רוצה לומר לך תודה רבה, על מקצועיות, עקשנות, דיוק וירידה לפרטים, על שנים של יצירתיות ותשוקה ועל הביטחון והאמונה בדרך, גם ברגעי משבר. אני שמחה שהיית לצידי, גאה בך ומאחלת לך בהצלחה".

הילה פחטר מסרה כי "לאחר מחשבות ולבטים רבים, החלטתי לסיים את תפקידי ולצאת לדרך חדשה. קצרה היריעה מלהכיל את כל מה שקשת עבורי, מקום שהיה ועודנו הרבה יותר ממקום עבודה. אני אוהבת את האנשים בקשת אהבה גדולה וגאה במה שאנחנו מייצרים יחד, יום-יום, בעבודה קשה. אני חייבת תודה וחיבוק גדול לאבי ניר ורן תלם, שהאמינו בי, תמכו בי וסמכו עליי. תודה ענקית ומיוחדת לטלי גורן, שהייתה עבורי בית-ספר לדוברות ויחסי ציבור אך בראש ובראשונה לאנושיות, שאיפשרה לי לצמוח ולעוף קדימה, להעז ולא לחשוש ותמיד לדעת שהיא שם כדי לתמוך ולעזור".