יהושע TBWA הקים יחידה לפרסום ושיווק בסלולר

היחידה תפעל כחלק אינטגרלי ממערך הדיגיטל של המשרד, תחת ניהולו של דודו דהן, ולא כחברה נפרדת

משרד הפרסום יהושע TBWA הקים יחידה לפרסום ושיווק בסלולר. היחידה תפעל כחלק אינטגרלי ממערך הדיגיטל של המשרד ולא כחברה עצמאית נפרדת.

לדברי רמי יהושע, מבעלי יהושע TBWA, ההחלטה להקים יחידה מתמחה נבעה מתוך חשיבה אסטרטגית שדוגלת במתן פתרון שיווקי-פרסומי כולל ומקיף בכל סוגי המדיה ובכל הפלטפורמות הטכנולוגיות עבור הלקוחות.

"ביהושע", הוא אומר, "מאמינים שפלטפורמת הסלולר היא החדשה והמתפתחת ביותר בזירת השיווק הדיגיטלי, אשר מגלמת בתוכה הזדמנויות ליצירת ROI (החזר על ההשקעה) גבוה עבור המפרסמים וערך אמיתי עבור קהל הצרכנים".

היחידה החדשה תנוהל כאמור תחת זרוע הדיגיטל של המשרד, שעליה אחראי דודו דהן, המכהן מזה 5 שנים כסמנכ"ל הדיגיטל של יהושע.

על מנת להוביל את פעילות היחידה גויסו שני בעלי מקצוע בתחום הפרסום והשיווק בסלולר: טל בר כהן וקובי ארביב, שקודם לכן ניהלו את הפעילות של סוכנות הפרסום בסלולר On the mob עבור מותגים כגון סלקום, מפעל הפיס, ישראכרט וכדומה.

משרד הפרסום יהושע TBWA היה בין הראשונים בענף שהחלו לפעול בתחום הדגיטל: המשרד החל לגבש את אופן פעילותו בתחום כבר בתחילת שנות ה-2000, ראשית באמצעות שיתופי-פעולה שונים, כמו למשל עם מור אינטראקטיב ודי סי אינטראקטיב, ובהמשך בשנת 2006 רכש המשרד את השליטה בחברת הדיגיטל מור אינטראקטיב והפך אותה לנציגת TBWA בישראל בתחום זה. 3 שנים מאוחר יותר רכש רמי יהושע את יתרת המניות שהיו בידי המייסדים, הפך לבעלים היחיד של החברה והטמיע את פעילותה בתוך יהושע TBWA.

עתה כאמור מרחיב המשרד פעילותו גם בתחום זה ושולח זרועות גם לתחום הפרסום והשיווק בסלולר.