ויליפוד הרוויחה 15.3 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2013

מדובר בגידול של כ-56% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ■ ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו בכ-79.1 מיליון שקל, גידול של כ-13% בהשוואה לאשתקד

חברת ויליפוד , העוסקת בעיקר בפיתוח, יבוא, יצוא, שיווק והפצה של מוצרי מזון מחו"ל בישראל וברחבי העולם, פרסמה היום (ד') את תוצאותיה הכספיות לסיכום 9 החודשים הראשונים והרבעון השלישי של שנת 2013.

הכנסות ויליפוד ב-9 החודשים הראשונים השנה הסתכמו בכ-254.5 מיליון שקל, גידול של כ-21% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו בכ-79.1 מיליון שקל, גידול של כ-13% בהשוואה לאשתקד.

הרווח הנקי ב-9 החודשים הראשונים גדל בכ-306% לכ-43.1 מיליון שקל. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של ויליפוד גדל בכ-770% לכ-33.3 מיליון שקל. הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-15.3 מיליון שקל, גידול של כ-56% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון עלה ב-67% והסתכם בכ-11.9 מיליון שקל.

הרווח הגולמי ב-9 החודשים הראשונים גדל בכ-32% לכ-64.3 מיליון שקל. הרווח הגולמי של ויליפוד ברבעון השלישי גדל בכ-27% לכ-21 מיליון שקל.

יוסי ויליגר, יו"ר ויליפוד השקעות, מסר עם פרסום הדוחות: "בשנתיים האחרונה למדנו כי כחלק מתוצאות המחאה החברתית, הצרכנים הפכו להיות מודעים יותר לשילוב של מחיר ואיכות, והסיטו את צריכת המותגים המובילים בקטגוריות המזון השונות לצריכת מוצרים כדוגמת המוצרים שאנו משווקים - מוצרי מזון איכותיים שהינם באותה האיכות של המותגים המובילים ובמחירים זולים משמעותית.

"יצרניות המותגים המובילים מציגות רווחיות גולמית גבוהה משמעותית מהרווחיות הגולמית שלנו, דבר שכמובן מתבטא במחיר על המדף, תוך שהן משקיעות סכומים ניכרים בפרסום ובמיתוג מוצריהן, ואשר כתוצאה מכך הצליחו בעבר לגבות מחיר גבוה יותר עבור אותם המותגים שלהן. אנחנו, כחברה שמהווה אלטרנטיבה ליצרניות המותגים המובילים, חרטנו על דגלנו להביא לקהל צרכני המזון בישראל את בשורת המחירים הנמוכים והאטרקטיביים ביותר, כאשר בה בעת אנו שומרים על האיכות הגבוהה של מוצרי המזון שאנו משווקים".