לחיאני שכר שניים ממשרדי עוה"ד המובילים בעבירות צווארון לבן

משרד עוה"ד ליבאי-מן ומשרד עוה"ד אדרת-שמחוני ייצגו את ראש עיריית בת-ים, שלומי לחיאני, העומד לדין בגין שוחד ועבירות נוספות

ראש עיריית בת-ים, שלומי לחיאני, העומד לדין בגין שוחד ועבירות נוספות, ייוצג במשפטו על-ידי משרד עורכי הדין ליבאי-מן שבראשות שר המשפטים לשעבר דוד ליבאי והסנגור הציבורי הראשי לשעבר קנת מן, ועל-ידי משרד עורכי הדין אדרת-שמחוני בראשות עורכי הדין גיורא אדרת ונתי שמחוני - כך הודיעו היום (א') עורכי הדין לשופט בית משפט השלום בתל-אביב, בני שגיא.

שני המשרדים הם מהמובילים במדינה בייצוג נאשמים בעבירות צווארון לבן. בין היתר נמנו עורכי הדין אדרת ושמחוני עם צוות הסנגורים (ביחד עם משרד וינרוט ושות') שהביא לזיכויו של שר החוץ אביגדור ליברמן מהאישום נגדו בפרשת השגריר מבלארוס.

משרד עורכי הדין ליבאי-מן מייצג את לחיאני מאז פרוץ פרשת השוחד שבה הוא מואשם, והוא ייצג אותו גם בהליכי השימוע שלפני ההעמדה לדין.

כתב האישום נגד לחיאני כולל 4 אישומים: שני אישומים שעניינם לקיחת שוחד בהיקף מצטבר של 900 אלף שקל מבעלי עסקים בבת-ים; אישום העוסק בעבירה של מירמה והפרת אמונים ביחס לפנייתו של לחיאני ל-9 עובדים בעירייה, בבקשה שייטלו הלוואות מהבנק ויעבירו לו את הכספים; וכן אישום שעניינו ניגוד העניינים בו היה מצוי לכאורה לחיאני, בכך שהיה לכאורה בעל מניות בחברה המפיצה מקומון בבת-ים, בשעה שהעירייה התקשרה עם אותו מקומון ברכישת שטחי פרסום. בעניין זה מואשם לחיאני במירמה והפרת אמונים, עבירה על פקודת העיריות ועדות שקר.