פורמט "הכוכב הבא" נמכר לרשת ABC האמריקאית

הפורמט של זכיינית ערוץ 2 קשת וחברת טדי הפקות יופק בארה"ב ע"י חברת Keshet DCP ויעלה לשידור בקיץ 2014

פורמט "הכוכב הבא" נמכר לרשת ABC, והוא צפוי לעלות לשידור בקיץ 2014. הפורמט של זכיינית ערוץ 2 קשת וחברת טדי הפקות יופק בארה"ב על-ידי חברת Keshet DCP, שהוקמה בשיתוף עם חברת ההפקות האמריקאית Dick Clark productions.

פורמט "הכוכב הבא" הוצג לראשונה בפסטיבל MIP האחרון ועורר התעניינות בזכות החדשנות בתחום ה-Second Screen. בחו"ל היא משווקת תחת השם "Rising Star".

הפורמט נמכר לערוץ M6 הצרפתי עוד בטרם פתיחתו הרשמית של הפסטיבל, ומאז נרכש על-ידי מדינות רבות נוספות, ביניהן: רוסיה (ערוץ (Rossiya 1) איטליה (Toro) וגרמניה (ערוץ RTL), שיפיקו גרסה מקומית לפורמט; וכן ל-Nordisk Film TV, שרכשה את הפורמט עבור המדינות הנורדיות: דנמרק, שוודיה, נורבגיה ופינלנד.

אמצע העונה בישראל

"הכוכב הבא" משודרת כבר כמחצית עונה בקשת עם ממוצע צפייה של 33.2%. הפורמט מבוסס על כך שהצופים בבית משמשים כשופטים, באמצעות אפליקציה ייעודית, החל מהאודישנים ולאורך כל העונה - בשידור חי ובזמן אמת.

התוכנית צפויה להיתקל בתחרות צפופה בז'אנר תוכניות הריאליטי בתחום המוזיקה. בינואר תעלה בארה"ב העונה ה-13 של "אמריקן איידול". במקביל, "אקס פקטור" משודרת ברשת FOX, ו-"The Voice" נמצאת כרגע בעונתה החמישית.