אורי שני מונה כיועץ מיוחד ללא שכר לקבינט הדיור

שני מונה גם ליועצו המיוחד של יו"ר קבינט הדיור - יאיר לפיד ■ מינויו של שני אושר על ידי נציבות שירות המדינה והיועץ המשפטי לממשלה ■ שני חתם על הסדר ניגוד העניינים שגובש על ידי הלשכה המשפטית במשרד האוצר וע"י משרד המשפטים

עכשיו זה רשמי. משרד האוצר הודיע הערב (ד') כי אושר מינויו של אורי שני כיועץ קבינט הדיור שהקים שר האוצר יאיר לפיד וכיועץ מיוחד ליו"ר הקבינט - לפיד עצמו. מינויו של שני אושר על ידי נציבות שירות המדינה והיועץ המשפטי לממשלה הואו יכהן בתפקיד ללא שכר ויתחיל את תפקידו כבר מחר.

שני חתם על הסדר ניגוד העניינים שגובש על ידי הלשכה המשפטית במשרד האוצר וע"י משרד המשפטים.

לפי הודעת האוצר, שר האוצר הגדיר את הטיפול במחירי הדיור כאחת ממשימותיו החשובות ביותר. שני הינו בעל ידע וניסיון רב בתחום שיכולים לסייע רבות לקידום פתרון בעיית הדיור בישראל.

שני (66) הודיע במאי השנה על פרישתו מתפקיד מנכ"ל פולאר השקעות, שבשליטת זיל פלדמן. זאת לאחר קדנציה של ארבע שנים שהסתכמה בהפסדים מצטברים של מאות מיליוני שקלים, הסדר חוב בהיקף של 100 מיליון שקל וגם שכר בעלות מצטברת של כ-6 מיליון שקל.

בחודש יולי משרד האוצר אישר את חשיפת "גלובס", לפיה שר האוצר יאיר לפיד קידם את מינוי של שני לתפקיד. לפיד ציין אז כי "חלק מתפקידנו ומטרתנו היא למשוך לשירות המדינה אנשים טובים ובעלי ניסיון, ולשכנע אותם לוותר על משכורות גבוהות בהרבה ועל תנאים משופרים במגזר הפרטי".