קמטק: אין הצעת רכש - הזינוק במניה מתמתן דרמטית

מניית קמטק זינקה ב-40% ביום שישי בוול סטריט כשברקע שמועות בפורומים בארה"ב על הצעת רכש ■ החברה טסה הבוקר 45% בבורסה בת"א, רשות ני"ע דרשה הבהרות - והחברה הכחישה את השמועות

רכבת הרים היום (א') במניות קמטק והחברה האם פריורטק : קמטק זינקה הבוקר בכ-45% לאחר שטסה 40% ביום ו' בוול סטריט, ומשכה עימה את החברה האם פריורטק. בפורומים בארה"ב נפוצו שמועות על הצעת רכש לחברה - אולם היום היא מכחישה זאת מכל וכל - והזינוק במניה מתמתן בהתאם.

"לבקשת הרשות לניירות ערך, מתכבדת החברה להודיע כי לא ידוע לה על כל מידע, שאינו ידוע לציבור, שעשוי היה לגרום לקפיצה בשווי מניות החברה או מניות חברת הבת של החברה, קמטק, ביומיים האחרונים", מסרה פריורטק לבורסה. "החברה מבקשת להבהיר כי אין כל בסיס לשמועות בדבר הצעת הרכש כלשהי מטעם החברה לרכישת מניות חברת הבת".

בפורום באתר יאהו פייננס נפוצו ביום שישי שמועות על הצעת רכש לקמטק, ויש מי שנקב אפילו במחיר של 6.5 דולרים למניה - גבוה ב-145% ממחיר השוק. המניה זינקה במחזור חריג למדי בוול סטריט ביום שישי - 1.4 מיליון מניות החליפו ידיים לעומת מחזור ממוצע של 42 אלף מניות ביום. שווי השוק של החברה בנעילה בוול סטריט עמד על 79.6 מיליון דולר, כאשר במסחר המאוחר לאחר הנעילה המניה המשיכה לזנק ב-15% נוספים.

קמטק, שזכתה במהלך השנים לכינוי "אורבוטק הקטנה", מפתחת מערכות אוטומטיות לבדיקה אופטית ממוחשבת (AOI - Automated Optical Inspection) של מעגלים משולבים על גבי פרוסות סיליקון של מוליכים למחצה (Semiconductor Wafers) ושל מעגלים מודפסים (PCB - Printed Circuit Boards). מערכות אלו מזהות פגמים בשלבים השונים של תהליכי הייצור בתעשיית האלקטרוניקה וכך משפרות את תפוקת הייצור.

פריורטק מחזיקה ב-56.93% ממניות קמטק. מנכ"ל קמטק הוא רועי פורת.