ראש החטיבה המסחרית גידי אלטמן פורש מבנק לאומי

ראש החטיבה המסחרית, המעניקה אשראי לעסקים בינוניים, יעזוב במהלך השנה הבאה

גידי אלטמן, ראש החטיבה לבנקאות מסחרית, עוזב את בנק לאומי. אלטמן הודיע כי יפרוש מהבנק במהלך שנת 2014 לאחר 35 שנים בבנק. בשש השנים האחרונות כיהן אלטמן כראש החטיבה לבנקאות מסחרית, המעניקה אשראי לחברות בסדר גודל בינוני באמצעות 25 סניפים ייעודיים, והסניף המרכזי בת"א. החטיבה המסחרית מנהלת אשראי בהיקף של 49.1 מיליארד שקל.

לפני תפקיד זה, כיהן אלטמן הנחשב איש אשראי מנוסה ומוערך, כסגן ראש החטיבה המסחרית וכראש אגף האשראים, ומילא לפני כן עוד שורה של תפקידים ביניהם ניהול מרחבים וסניפים.

נזכיר כי באחרונה פורסם ב"גלובס" כי בבנק מתכננים להקים מחלקה חדשה שתרכז את פעילות ההיי-טק של הבנק, בראשות יפעת אורון, שותפה מנהלת בקרן ההון סיכון וורטקס. חלק מהפעילות שאמורה אורון לרכז היא גם אשראי לענף זה, שחלק לא מבוטל ממנו נמצא כיום תחת האחריות של החטיבה המסחרית שבראשות אלטמן.

מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק עמינח נכנסה לתפקידה לפני שנה וחצי. זמן קצר לאחר מכן עשתה מספר שינויים בהנהלת הבנק, ביניהם מינויה של תמר יסעור לראש החטיבה הבנקאית ומינוי דן ירושלמי לראש חטיבת התפעול והמחשוב. כעת תצטרך רוסק עמינח למנות חבר הנהלה חדש נוסף.