גבאי ואולמן: יש אישור כי בן-משה הוא בעל השליטה באקסטרה

במכתב ששלח מוקדם יותר השבוע עו"ד אמבלייז, ישראל שמעונוב, לגבאי ואולמן, הוא טען כי הקבוצה של מוטי בן-משה שמתמודדת על השליטה באי.די.בי לא נשלטת על-ידו

המומחה מטעם בית המשפט אייל גבאי והמשקיף חגי אולמן, דוחים היום (ו') את טענת קבוצת גרנובסקי-דנקנר בנוגע לסוגיית השליטה בקבוצת אקסטרה, המתחרה מולם במאבק על השליטה באי.די.בי.

במכתב ששלח מוקדם יותר השבוע עו"ד אמבלייז, ישראל שמעונוב, לגבאי ואולמן הוא טען כי הקבוצה של מוטי בן-משה שמתמודדת על השליטה באי.די.בי לא נשלטת על-ידו - אלא על-ידי שותפות שוויצרית ועל-ידי עמי משה תורן.

עם זאת, השניים מציינים במכתב ששלחו היום לקבוצת אי.די.בי, כי "פנינו ודרשנו מקבוצת אקסטרה להציג בפנינו אישור עורך דין בדבר זהות בעל השליטה היחיד בקבוצה זו. ואכן, אישור כאמור לפיו מר בן-משה הוא בעל השליטה היחיד בקבוצת אקסטרה, ניתן והועבר לדיווח מיידי באתר הבורסה לידיעת נושי החברה".

השניים מציינים כי "ככל שאי.די.בי או מי מקבוצת המשקיעים שעומדים מאחורי הצעתה, רואים פגם במידע שניתן על-ידי קבוצת אקסטרה או בשלמותו, אשר בגינו יש מקום שלא לאשר את הצעת קבוצת אקסטרה - אלשטיין, הרי פתוחה הדרך בפניהם להגיש התנגדות לאישור הסדר החוב (אם וככל שהצעת קבוצה זו תזכה לתמיכת הנושים)".