שלמור על תמיכת רני רהב באייל גולן: "חפש מי ינענע אותך"

רהב, בתגובה לסטטוס של אשת יחסי הציבור אירינה שלמור: "יש לנו תפקידים שונים בחיים - לה לכתוב את הדעה ולי לייצג את הזמר האהוב, אייל גולן"

אשת יחסי הציבור אירינה שלמור תוקפת בדף הפייסבוק שלה את היחצ"ן רני רהב בגין תמיכתו בזמר אייל גולן (לקוח של רהב).

"הקולגה שלי רני, אותו אני מאוד מעריכה, הפיץ הודעה שהשיר החדש של אייל גולן הוא השיר המושמע ביותר ברדיו השבוע. קראתי סטטוס שלו על ההצלחה הכבירה של מופע האמן בהיכל התרבות. הפירסומים האלה מחזירים אותי לתחושה שהתלוותה לאימרת/תנועת הילדות: נה באצבע! בתרגום עכשווי: לך תחפש מי שינענע אותך. בצניעות אתעלה מעל משפטי רחוב אלה ואצטט מהמקורות משפט שנכון היום יותר מתמיד: 'והמשכיל בעת ההיא ידום'".

שלשום (א') הוציא רהב הודעה לעיתונות, לפי גולן היה "האמן הישראלי המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל עם 298 השמעות (כמובן אחרי אריק אינשטיין)".

רני רהב מסר בתגובה: "אני מאוד אוהב את אירינה ומכבד אותה ביותר. זכותה המלאה לכתוב את שכתבה. אסור לשכוח שיש לנו תפקידים שונים בחיים - לה לכתוב את הדעה, ולי לייצג את הזמר האהוב אייל גולן ולדאוג לכך שכל ישראלי יבין שהוא הזמר המושמע ביותר ושהיכל התרבות היה מלא מפה לפה.

"מבלי להיכנס לנושא, וזאת משום שעד היום לא אמרתי מילה על הנושא, חוץ כמובן מדעתי על הצורך לכבד את החוק בכלל ובנושא צו איסור הפרסום בפרט".