לוזון רוכש מישראלום מגרש בפ"ת ב-54 מיליון ש'

מדובר במגרש בן 19 דונם המיועד להקמת פרויקט מסחר ומשרדים בשטח עיקרי של 50 אלף מ"ר הממוקם בסמוך לבנייני המשרדים של חברת "טבע" ■ בעבור האופציה שילם לוזון 5% ממחיר העסקה וסך של 2.7 מיליון שקל

איש העסקים עמוס לוזון חתם לאחרונה על הסכם אופציה עם חברת ישראלום שבשליטת מתיו ברונפמן ושלום פישר, לרכישת מגרש ברחוב הרב מלכה באזור התעשייה קרית אריה בפתח תקווה, תמורת סך כולל 54 מיליון שקל.

מדובר במגרש בן 19 דונם המיועד להקמת פרויקט מסחר ומשרדים בשטח עיקרי של 50 אלף מ"ר הממוקם בסמוך לבנייני המשרדים של חברת "טבע". בעבור האופציה שילם לוזון 5% ממחיר העסקה וסך של 2.7 מיליון שקל. על פי הסכם האופציה ללוזון ניתנו עשרה חודשים במהלכם יוכל לשווק את השטחים בפרויקט לשוכרים פוטנציאליים, כאשר בתום תקופת האופציה ישלם לישראלום 51.3 מיליון שקל נוספים בעבור רכישת המגרש.

לוזון אישר את הפרטים ומסר כי מנהל מגעים עם מספר גופים גדולים להשכרת שטחים במתחם, וכי הוא צופה שרכישת המגרש תושלם לפני מועד סיום האופציה.

לוזון מחזיק מלבד פרויקטים למגורים בפתח תקווה, רמת השרון ונתניה, גם במספר פרויקטים מניבים כשהבולט בהם הוא המתחם המסחרי בצומת הירקון בפתח תקווה. בחודש ינואר האחרון מכר לוזון מגרש שבבעלותו ובבעלות חברת רוגובין בשכונת נוה עוז בפתח תקווה תמורת 46 מיליון שקל. את המגרש המיועד להקמת בית דיור מוגן רכשה רשת "בית בלב" מקבוצת מכבי שירותי בריאות.