לוהט בביוטק: 3 מניות שעשויות לטוס בעקבות אישור FDA

האנליסט אדנן באט מחברת RBC Capital Markets ממליץ ללקוחות החברה על 3 מניות ביוטק עם פורטפוליו מוצרים מגוון וסיכוי גבוה לקבל השנה את אישור ה-FDA על מוצרים שהן מפתחות

במזכר ששלח ללקוחות החברה, האנליסט אדנן באט מחברת RBC Capital Markets, ממליץ על 3 חברות ביוטק שצפויות לקבל השנה אישור ממנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) למוצרים שהן מפתחות, עניין שעשוי לגרור עליות חדות במניות שלהן.

החברה הראשונה עליה ממליץ באט היא Cubist Pharmaceuticals (סימול: CBST). החברה מפתחת את ה-Tedizolid, תרופה לטיפול בזיהום בעור, וממתינה לאישור ה-FDA. גם חברת Regeneron ממתינה לאישור התרופה Eylea. בנוסף, אנליסטים רבים מעריכים כי ה-FDA יאשר השנה את התרופה לטיפול בסרטן שמפתחת Spectrum .

באט מציין שאומנם קיימות חברות ביוטק רבות שממתינות לאישור של רשויות הרגולציה בארה"ב ואירופה, אך ל-3 החברות הללו יש את פרופיל הסיכוי-סיכון הטוב ביותר. מלבד זאת יש להן עוד מגוון מוצרים בקנה והן אינן מבוססות רק על מוצר אחד.

מלבד 3 החברות הללו, קיימות עוד שתי חברות ביוטק שצפויות לפי הערכות בשוק לקבל את האישור המיוחל של ה-FDA. חברת Durata Therapeutics (סימול: DRTX)עשויה לזכות באישור ה-FDA לשווק את ה-Dalbavancin, תרופה לטיפול בעור, בעוד חברת The Medicines Company (סימול: MDCO) ממתינה לאישור של 4 מוצרים שהיא מפתחת.