ההמלצות החמות: 5 מניות טכנולוגיה שעשויות לטוס השנה

ב-UBS פרסמו לאחרונה רשימה של מניות טכנולוגיה מומלצות לשנה הקרובה ■ בראש הרשימה מככבת אפל, שעשויה להגדיל השנה את שיעור הדיבידנד

המשקיעים בוול סטריט אוהבים את מניות הטכנולוגיה והאינטרנט. עדות לכך ניתן היה לראות בבוננזה שנוצרה מייד לאחר הנפקת פייסבוק וטוויטר ועשרות מניות טכנולוגיה שסיימו את 2013 בזינוק של מאות אחוזים. ב-UBS פרסמו לאחרונה רשימה של מניות טכנולוגיה מומלצות לשנה הקרובה.

אפל - בבנק ההשקעות השוויצרי פותחים את רשימת ההמלצות עם מניית אפל. ב-UBS מציינים כי הסכם השיווק האחרון של אפל עם צ'יינה מובייל הסינית עשוי להצעיד את ענקית הטכנולוגיה בכיוון הנכון. זאת מאחר ושוק הסמארטפונים הסיני הכפיל את עצמו בשנתיים האחרונות ומגלם פוטנציאל רב עבור אפל. בסוף השבוע צ'יינה מובייל, רשת הסלולר הגדולה ביותר בעולם, השיקה את מכירת האייפונים.

מעבר לכך, בבנק ההשקעות מציינים כי אפל מחלקת דיבידנד גבוה בשיעור של 2.3% שעשוי לגדול השנה. מחיר היעד שמעניקים ב-UBS לאפל עומד על 650 דולר, גבוה יותר מהקונצנזוס בשוק שעומד על כ-595 דולר.

EMC Corp - שולטת בנתח נרחב משוק האחסון ויש לה הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם ספקית שירותי הענן VMware, עניין שמוסיף ערך למשקיעים. ב-UBS מציינים לחיוב כי החברה עומדת בתוכנית שלה לרכוש בחזרה את מניותיה, בהיקף של 6 מיליארד דולר במשך 3 שנים, עד דצמבר 2015. החברה החזירה למשקיעים יותר מ-2.5 מיליארד דולר. בנוסף, הנהלת החברה הצהירה כי בטווח האחרוך בכוונתה להחזיר לבעלי המניות כ-50% מתזרים המזומנים החופשי, גם באמצעות התוכניות לרכישה עצמית וגם באמצעות חלוקת דיבידנד, שבינתיים עומד על שיעור של 1.6%. מחיר היעד שמעניקים ב-UBS למניית החברה עומד על 30 דולר, בהתאם לקונצנזוס האנליסטים בשוק.

EPAM Systems Inc - (סימול: EPAM) ספקית שירותי תוכנה בינלאומית שמציעה בין היתר מחקר ופיתוח מוצרים, שירותי עיצוב ובדיקות תוכנה. ב-UBS סבורים כי החברה עשויה לשגשג במיוחד במדינות מזרח אירופה ומעניקים למניית החברה מחיר יעד של 44 דולר, לעומת הקונצנזוס בשוק שעומד על 37 דולר.

Luxoft Holding Inc - החברה מציעה שירותי תוכנה ופתרונות IT לחברות בינלאומיות בעיקר במערב אירופה וצפון אמריקה. ב-UBS מעניקים למניית החברה מחיר יעד של 38 דולר, בהתאם לקונצנזוס האנליסטים בשוק.

NetApp Inc - (סימול: NTAP) עוסקת בפיתוח טכנולוגיית מאיצים לפלאש ופתרונות אחסון משולבים בענן. בבנק ההשקעות מציינים כי החברה היא מובילה ובעלת מגוון מוצרים רחב ולכן מעניקים לה מחיר יעד של 50 דולר, 7 דולרים יותר ממחיר היעד של הקונצנזוס בשוק.