ניצב בדימוס ניסו שחם מאשים: "אני קורבן"

שחם, מפקד מחוז ירושלים לשעבר שהואשם בעבירות מין בשוטרות ובהפרת אמונים, בריאיון לחדשות 2: "כתב האישום רצוף באי-דיוקים, שקרים, כזבים וקונספציה"

ניצב בדימוס ניסו שחם מדבר לראשונה: בתום שנה וחצי, מי שהיה מפקד מחוז ירושלים והואשם בעבירות מין בשוטרות ובהפרת אמונים, שובר שתיקה. בשיחה עם חדשות 2 מתייחס שחם לחשדות, לחקירה ולכתב האישום שהוגש נגדו. הריאיון המלא ישודר ב"אולפן שישי".

בריאיון מודה שחם בקשרים האינטימיים שניהל עם שוטרות, מכחיש בתוקף עבירות מין כלשהן שביצע בשוטרות אחרות, ובעיקר מותח ביקורת על חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).

יודגש כי מדובר באותם חוקרים שמנהלים כעת את החקירה הרגישה בפרשת הרב פינטו וניצב מנשה ארביב.

"הודיתי", אמר שחם בקטע מהריאיון ששודר הערב (ג') במהדורה המרכזית של חדשות 2. "סיפרתי את העובדות. נישקתי וקיימתי קשרים. לא עשיתי שום עבירה. אני לא מנסה לברוח מזה. אני לא רק מודה בזה, אני גם מספר להם (לחוקרים) גם דברים שהם לא ידעו על עוד נשים".

"מה זה עניינם שבן אדם מנהל קשר אינטימי בהסכמה?"

"לא הבנתי כל-כך למה הם חוקרים אותי", המשיך, "כיוון שידעתי שלא עברתי עבירות. אמרתי: 'מה זה עניינם שבן אדם מנהל קשר אינטימי עם שוטרת, אם זה בהסכמה?'".

עוד הוסיף מפקד מחוז ירושלים לשעבר: "אני קורבן של מה שנקרא 'מבחן בוזגלו הפוך'. מה שהם לא היו עושים לבוזגלו בשום פנים ואופן - הם עושים לי. לא היו מגישים כתב אישום כזה נגד אף אחד, וזה רק בגלל שאני ניצב ניסו שחם. בגלל הבהלה שלהם מכך שיגידו להם 'ההר הוליד עכבר'".

שחם המשיך והפנה אצבע מאשימה כלפי הפרקליטות וכלפי ראש המחלקה לחקירות שוטרים: "כתב האישום רצוף באי-דיוקים, שקרים, כזבים וקונספציה, מהאות הראשונה ועד האות האחרונה. אין להם ראיות, ואין להם עדויות. הם לא נותנים לעובדות לבלבל אותם".