מתחמשות בכוכבים: המפרסמות בסופרבול הולכות על סלבס

מגישת הטוק שואו הפופולרית אלן דג'נרס תופיע גם היא בפרסומת בסופרבול - לשירות המוזיקה המקוון Beats Music

אחרי סקרלט ג'והנסון (סודהסטרים) ולורנס פישבורן (קיה), נודע כי מגישת הטוק שואו והשחקנית אלן דג'נרס תככב גם היא בפרסומת בסופרבול.

דג'נרס חשפה את הליהוק שלה במהלך תוכנית הטוק שואו שלה ואף סיפקה הצצה קטנה אל הפרסומת. דג'נרס תפרסם את שירות המוזיקה המקוון Beats Music, אשר מנסה להרחיב משמעותית את התפוצה שלו.

דג'נרס אמרה בתוכניתה כי "אני מתחברת למותג Beats Music ואוהבת אותם בגלל הדרך שבה הם משנים את הרגלי ההאזנה למוזיקה שלי".

אחרי טיזר קטן, גם הפרסומת של קיה עם פישבורן שוחררה לאינטרנט. מדובר בטייק-אוף על הדמות שהוא גילם בסרט "מטריקס", והמוטיב המוביל של הפרסומת הוא שהרכב משדר סוג חדש של יוקרה שמעולם לא הכרתם. במהלך הפרסומת הוא גם שר אופרה וגורם לכל העולם להשתנות סביבו.

סלבריטאים נוספים מככבים גם בפרסומת של יגואר (הופעה ראשונה בסופרבול), אשר הלכה על הטיקט הבריטי. בפרסומת מככבים השחקנים בן קינגסלי, מארק סטרונג וטום הידלסטון, שמגלמים את תפקיד "הרשע" אבל עם אלגנטיות בריטית. שלושתם נוהגים ביגואר תחת הסיסמה Good to be bad.

מי שעוד צפויה למשוך תשומת-לב, גם ללא סלב נוצץ, היא צ'יריוס, שמציגה פעם נוספת סיטואציה משפחתית, שבה האב שחור והאם לבנה. בפעם שעברה שעלתה לאוויר פרסומת כזו, היא זכתה לאהדה בקרב מרבית הציבור, אך גם הייתה יעד להערות גזעניות ברשת.

אירועי קד"מ מיוחדים לאירוע

מלבד העניין במשחק עצמו ובפרסומות, מתכננות חלק מהחברות המפרסמות גם אירועי קד"מ מיוחדים. פפסי הודיעה כי היא תהפוך 10,000 מ"ר במתחם פארק בראיינט לפסטיבל אוכל ומוזיקה. בין היתר יהיו הופעות, דוכני טעימות ומיצגי אמנות. על-פי הודעת החברה, הפסטיבל יהיה פתוח בחינם לכלל הציבור.

גם מותג הבירה Bud Light מקים מתחם מיוחד על גבי אוניית ענק שעוגנת בנמל. רציף האונייה יהפוך ל"מסיבת סופרבול" עם הופעות של להקת ה"פו פייטרס" ולהקות נוספות. במקרה הזה הכניסה תהיה למוזמנים בלבד.

חברת טיים וורנר תהפוך את הסטודיו שלה למתחם אינטראקטיבי, שכולל התנסויות הקשורות לתוכניות דגל של הקבוצה. הכניסה היא בהרשמה מראש רק למנויי הכבלים של החברה.

ליגת הפוטבול עצמה, ה-NFL, תהפוך את הקומה הרביעית של סניף Macy's בכיכר הראלד למתחם פוטובול מיוחד שיכלול את כל המוצרים של הליגה.