הקרב על מהירות הגלישה: בזק משדרגת חינם ל-100 מגה

כל לקוחות בזק יוכלו לשדרג את המהירות בתנאי שיעשו זאת דרך אתר החברה

חברת בזק מסמנת את מהירות ה-100 מגה ביט בשנייה כאתגר הבא. החברה הודיעה היום (ג') על מהלך שיווקי נרחב, במסגרתו היא תאפשר שדרוג חינם לכל לקוחותיה למהירות גלישה של 100 מגה למשך שנה, למי שיעשה זאת דרך אתר החברה.

המטרה של בזק במהלך היא לקדם שני נושאים: ראשית, למצב את עצמה כחברה שמספקת את מהירות ה-100 מגה, כדי לקעקע את התדמית של הוט כחברה היחידה שמספקת מהירות כזו; ושנית, לקדם את כל עולם השירות העצמי דרך אתר החברה החדש.

כרגיל בישראל, השדרוג מחייב גם שדרוג אצל ספק האינטרנט, ומי שאין ברשותו נתב שתומך במהירות, יצטרך להחליפו.

בזק מסרה כי פעילות השירות העצמי בבזק התפתחה בקצב משמעותי בשנה האחרונה, ובמקביל העולם הדיגיטלי הפך להיות חלק משמעותי בחיי הלקוחות, כולל תשלום וצפייה בחשבונות, דרך קניות ועד לעולם החוויה והתרבות.

כחלק ממהלך ההשקה, בזק מעניקה שדרוג מהירות הגלישה בחינם למשך שנה למהירות של עד 100 מגה, וזאת ללקוחות שיבצעו פעילות זו באמצעות האתר. כמו כן, לקוחות חדשים שיצטרפו באמצעות האתר לשירותי האינטרנט של החברה ייהנו מחודש חינם.

סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק, מסרה כי "כבר היום כרבע מפעילות שירות הלקוחות מתבצעת באמצעות שירות עצמי. אין לי ספק כי האתר החדש, לצד מהלכים חדשניים נוספים, יתרמו לשיפור השירות ויובילו לכך שיותר לקוחות יבצעו פעולות באופן עצמאי, יעיל ומהיר. אני צופה כי עד סוף השנה כ-50% מההתקשרות עם הלקוחות תבוצע על-ידי פלטפורמת השירות העצמי".

נזכיר כי בשבוע שעבר הודיעה הוט כי היא משדרגת את מהירות הגלישה ל-30 מגה בחינם לכל הלקוחות שיבצעו זאת דרך אתר החברה.