הטיפ היומי: הצווארון כחול, עתיד המניה ורוד

דויטשה בנק ממליץ על מניית TrueBlue ומעריך שהיא תעלה עד 19%

חברת כוח-האדם TrueBlue נסחרת בבורסת ניו-יורק (סימול: TBI) לפי שווי שוק של כמיליארד דולר. החברה משדכת בין עובדי צווארון כחול לעבודות זמניות - בין היתר בתעשיות התחבורה, הבנייה, הקמעונות ועוד. טרובלו פעילה בארה"ב, בקנדה ובבריטניה.

החברה פרסמה לאחרונה את הדוחות הכספיים שלה, וההכנסות היו גבוהות בהרבה מהתחזיות שנמסרו בעבר. אלו הסתכמו ברבעון הרביעי ב-449 מיליון דולר.

החברה פרסמה תחזית לרבעון הראשון להכנסות של 398-408 מיליון דולר - צמיחה של 15%-18% ביחס לרבעון המקביל. התחזית לרווח למניה היא עד 5 סנטים. בהתאם, אנחנו מנמיכים את תחזית הרווח שלנו לרבעון הראשון, מ-6 סנטים למניה ל-3 סנטים למניה, בדומה לקונצנזוס האנליסטים. הסיבה המרכזית לכך היא שיעור מס גבוה יותר. הרווח הצפוי להערכתנו בשנת 2014 כולה, הוא 1.41 דולר למניה, לעומת תחזית קודמת ל-1.45 דולר למניה, וגבוה מקונצנזוס האנליסטים ל-1.34 דולר למניה.

על בסיס הדברים שנאמרו בשיחת הוועידה שלאחר פרסום הדוחות, אנחנו מעריכים שהמשקיעים יכולים לצפות מהחברה לביצוע רכישות נוספות השנה. שתי הרכישות הקודמות שטרובלו ביצעה נמצאות בדרך למימוש הסינרגיות, והיו מוצלחות מאוד.

הסיכונים הכרוכים בהשקעה במניה כוללים האטה בצמיחה הכלכלית, חולשה נוספת בשוקי הבנייה או הייצור, היחלשות הרווחיות הגולמית בשל תחרות על מחירים וחוסר יכולת לממש סינרגיות מרכישות.

למרות הירידה בתחזיות שלנו לרווח למניית טרובלו, אנחנו מעריכים שהרווח למניה בנטרול הפחתות יעלה, ולכן אנחנו מעלים את מחיר היעד למניה מ-30 דולר ל-31 דולר - כ-19% מעל מחירה הנוכחי. מחיר היעד מבוסס על מכפיל 21 לרווח הנקי למניה בשנת 2014, בנטרול הפחתות. ההמלצה שלנו למניית טרובלו נותרת ללא שינוי, "קנייה".

* נכתב ע"י מחלקת המחקר של דויטשה בנק

* הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם